Din favvo vocaloid låt
Skriv din favvo vocaloid låt! Allt gills så länge de e vocaloid 😃
Shooting star :)
//Tänk att ett djur kan betyda så mycket//
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Svårt att välja en favorit :) Jag postar några som jag lyssnat på ganska mycket på sista tiden istället.
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
🙂
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
🙂
Vea <3
🙂
Vea <3
Jag har några favoriter men en av mina är Banshee strikes :) Sen gillar jag även fukkireta. Bet dock inte om den räknas som vocaloid eller utauloid :o ^^
Freely tomorrow är bra :)
//Tänk att ett djur kan betyda så mycket//
Jag älskar denna låten! Den får mina ögon att vattnas.. Så sorglig text :'( Värd att lyssna på då den även är relativt kort också ;) Skulle nog kunna spamma sönder denna tråden. Får ta det lite lungt! ^^;
Åh, det finns så många bra! Men just nu lyssnar jag mycket på Hatsune Miku's låt "Romeo and Cinderella" :D
Lyssnar inte så mycket på vocaloid, men fastnat lite för Gakupos Madness of Duke Venomania.
Rolling girl med Hatsune Miku :)
Brukar inte lyssna på så mycket vocaloid, men älskar Trick & Treat med Len & Rin 😃
"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
but in developing the capacity to enjoy less."
Hittade en ny låt med 梨本- P (Nashimoto-P) igår. Kan inte sluta lyssna på den \(°0°)/ Har dock varit extremt lat, så jag har inte orkat leta upp vad den heter på engleska… :3
Hittat ännu en låt. Detta är en cover, men jag tycker den är bättre än originalet. (Detta handlar endast om personlig smak dock) ;) I covern sjunger utau sångaren Matsudappoiyo I originalet sjunger vocaloid sångerskan Hatsune Miku ^^ Cover: https://youtu.be/1VFgNaMM20Y Original: https://youtu.be/9zTFxbQCrJI