Annons:
Etikettermatdryck
Läst 581 ggr
LillaGideon
10/17/17, 7:58 PM

Köpte Pokemongodis igen :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Från Tandtrollet så klart! 😍

Snabbt och gott! KARIPORI blev det idag. Andra bilderna en annan dag.

Fick en bonuspåse = sjysst! Riktigt sura surisar med citronsmak. Det ser ut som varningstecken på påsen 😂

Annons:
Tandtrollet
10/18/17, 9:37 AM
#1

Klart du får bonusgodis, du gör ju så fin reklam för mina godisar.

Det finns ändå surare godisar som gör att jag bara kan äta en två-tre stycken innan munnen börjar kännas öm. Men det är lite skoj att äta det som är supersurt ibland :-)

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

LillaGideon
10/18/17, 9:19 PM
#2

Gillar alltid ditt goda roliga godis. Beställer nog mer imorron :-)

Shirokaze
10/19/17, 7:02 PM
#3

Måste säga att jag tycker att det är så himla kul och häftigt på något sätt att Japan (och andra asiatiska länder) har serier och figurer från populärkultur etc så utspritt i vardagliga ting. I Thailand var det Doraemon överallt och jag har sett allt från Pokémon till DragonBall och Monster Hunter godisar på olika Konvent i Finland och Sverige! :D

Jag köpte nån gång något slags japanskt platt tuggummi i ett Pikachu paket. Tror det var typ ananas-smak och det kom med stickers, haha!

Cosplay-blogg ♥  https://valkoinensamurai.blogspot.com/

Tandtrollet
10/22/17, 4:01 PM
#4

Jag började sälja godis just för att det i Japan finns sådana fantastiskt roliga och inspirerande godisar. Jag menar: svenska barn blir alldeles till sig då de kommer på godisavdelningarna här . . .  🥳

Och gillar man det där hängivet ultraglada i barns ansikten, ja, då bara MÅSTE man se till att även alla barn kan få tag i japanskt godis.

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Upp till toppen
Annons: