Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Anime & Manga

topplista: Anime 2016

2016-01-25 22:10 #0 av: AnnaMoonshadow

I den här topplistan får ni medlemmar betygsätta animeserierna som sänds under 2016. Dela med er av era favoriter och låt listan vägleda andra att hitta de där guldklimparna. 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2016-01-28 22:57 #1 av: Kevsterrr

Andra säsongen av Shokugeki No Soma har väl inte börjat aira än? o:

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Anmäl
2016-01-29 09:37 #2 av: AnnaMoonshadow

#1 det kan nog stämma :D Jag slängde bara in en mängd serier som släpps under året. Förhoppningsvis betygsätter ingen dem förens de har kommit igång ;) 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2016-01-30 00:04 #3 av: iFokus

EllenAlicia har lagt till följande förslag:

• Boku dake ga inai machi
Anmäl
2016-01-30 00:05 #4 av: EllenAlicia

vrf ändras inte betyg på den ja adda för mig? :o

Anmäl
2016-01-30 20:10 #5 av: iFokus

EllenAlicia har lagt till följande förslag:

• ajin
Anmäl
2016-02-01 09:30 #6 av: AnnaMoonshadow

#4 jag är inte säker om jag förstår rätt men betygsstapeln i mitten fylls inte i förens flera har röstat på den, annars anses serien ha  fått för lite röster för att vara rättvisande för andra besökare :) 

Vea <3 

Anmäl
2016-02-01 19:23 #7 av: EllenAlicia

#6 hmm okej, tyckte de va konstigt för jag kan ej rösta på de jag lagt till och de är de enda jag har sett också haha^^

Anmäl
2016-02-02 15:00 #8 av: AnnaMoonshadow

#7 du röstar på de du lägger till själv genom att fylla i rätt antal stjärnor innan du trycker skicka :) 

Vea <3 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.