Japanskt mode

Halloween i Tokyo

2013-11-01 23:53 #0 av: AnnaMoonshadow

Tokyofashion.com har massa coola bilder från Halloween i Tokyo, för att inte nämna den roliga videon. Tänkte att kanske fler här på forumet uppskattade den!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-11-04 01:20 #1 av: Yen-Chan

oh, wow~
så många coola dräkter! Helt annan halloween än i tråkiga sverige :p

Anmäl
2013-11-04 07:49 #2 av: AnnaMoonshadow

Eller hur! kan tänka mig att det är sjukt mycket drag i Harajuku under Halloween Skämtar

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-11-08 00:22 #3 av: Aleya

Undrar hur en zombie-walk i japan skulle vara när dom har ganska schyssta dräkter på Halloween? Funderar

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios

Anmäl
2013-11-08 07:33 #4 av: AnnaMoonshadow

#3 det hade nog varit ganska coolt!

Vea <3 

Anmäl
2013-11-09 04:43 #5 av: Calcifer

Här firade vi halloween i över en vecka. Var massor med kostymklädda människor flera helger i rad, inte bara på själva officiella halloween. Så jo, det var ett enormt stort pådrag verkligen.

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
私はすごいジェダイです。

Anmäl
2014-10-20 09:10 #6 av: AnnaMoonshadow

*putt*

Vea <3 

Anmäl
2014-10-20 10:50 #7 av: TokyoWings

Japan firar halloween hela oktober har jag fått en känsla av xD Halloweenfester varenda kväll tycker jag xD

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

Anmäl
2014-10-30 14:12 #8 av: EllenAlicia

åh va kul!

Anmäl
2014-11-01 22:51 #9 av: Tilde

Gud vad kul! Önskar jag kunde vara med om det någon gång Skrattar Bara jag som störde mig lite på att det endast var tjejer som sa "happy halloween"? Funderar

♥ Tilde

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.