Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Konvent, event och konserter

Konvent & mässor 2013

2013-04-12 23:37 #0 av: elin3000

Hej!

Jag undrar om någon av er känner till något sorts evenemang nära Göteborg.

Annars kan det vara bra om ni kan ge tips på andra bra ställen som ligger längre bort.

Anmäl
2013-04-12 23:40 #1 av: [~Lullaby]

Confusion ligger ju i göteborg, dock är det i december, och jag vet inte om jag ska dit. Men det ligger iallafall i göteborg ~

Anmäl
2013-04-19 21:58 #2 av: [cassie94]

Om du vill ut och resa så kan jag tipsa om det nya konvent. Peppcon. Kommer till nu när Uppcon la ner och som det ser ut nu ska jag dit. Har fått förfrågning om att vara med och ha lite saker i pysselrummet och sen ska jag vara med och hjälpa till med annat.

Anmäl
2013-04-25 09:28 #3 av: AnnaMoonshadow

Kolla tråden Konvent 2013 så kanske du hittar något?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-05-14 16:17 #4 av: AnnaMoonshadow

Denna tråd är nu låst. Vänligen fortsätt i den gemensamma tråden Konvent och evenemang 2013

MVH Admin

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.