Annons:
Etikettoff-topic
Läst 685 ggr
Tandtrollet
9/14/17, 6:57 PM

OT: Idag firar jag 181 :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu packat försändelse #181 från min godisbutik på nätet. Tack vare en riktig webbshop (som fortfarande saknar Pokemongodis, Splatoongodis mfl japanska specialgodis) så når jag mer än dubbellt så många kunder i veckan jämfört med min "blogg-shop" som uppenbarligen var användarovänlig.

Japanskt Gör-Det-Själv-Godis är ju F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T roligt. De allra flesta sorterna från Kracie Poopin' Cookin' är ju dessutom goda. 

Har ju lyckats hitta igen nästan alla de sorter som Kracie producerar. Det finns dock fortfarande några som jag inte kan hitta leverantörer till… Begriper inte hur det kan vara möjligt.

Firar 181 för det är mitt favoritnummer. Ett primtal som fascinerade mig då jag var ung. Numret blev kvar i min sinnevärld för att, jag menar, varför fira bara tal som är jämnt delbara met 10? Och, visst är det lite roligt att 1 inte är ett primtal 😎

Skall försöka finna tiden att lägga upp Pokemongodis under fredagen…

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Annons:
Expat-Tokyo
9/16/17, 4:48 PM
#1

Ingen är lika unik som du :-) Och japanskt gör-det-själv-godis är också unikt! Både gott och roligt.

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

smartatjejenmaria1980
11/2/17, 4:25 PM
#2

Japanskt gör det själv godis låter ju extremt kul! 😊

Expat-Tokyo
11/2/17, 6:45 PM
#3

Egentligen borde Tandtrollet göra lite reklam för sig själv här nu, men eftersom jag råkar veta att han är upptagen, så får väl jag göra det då! 

Surfa in på www.tandtrollet.eu och spana in hans webbshop! Där finns massor av skoj godis 🥳

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Plimme
11/7/17, 8:25 PM
#4

…får man berätta att han har ångest inför att skriva blogginlägg? …att vi var fem personer som genomförde en fantastiskt rolig chokladprovning (med syftet att ge honom stoff att skriva tre blogginlägg för shoppen) redan för en månad sedan. Och varken choklad eller blogginlägg har materialiserat sig än… Han är kanske världens sämsta affärsman, men världens goaste kille :o) Kan påa att chokladprovningen ignorerade KitKat (de är alla för söta, typ "uärkmarabou") och premierade enbart Toppo och Pocky. Sedan så kommer klassiker som CRUNKY, KOEDA mfl att finnas i shoppen. Inom… Snart? Typ? Meh!

Upp till toppen
Annons: