Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 737 ggr
Tandtrollet
2017-09-04 20:35

One Piece - hedras just nu i Japan

Tack vare den ohyggligt produktiva manga-makaren: Eichiro Oda…

Läs en artikel här!

Du kan köpa fina One Piece figurer här!

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Annons:
[Hayabusa]
2017-09-04 20:52
#1

Finns en del att välja på här:

https://hlj.com/search/go?w=one%20piece

[Hayabusa]
2017-09-04 20:55
#2

Denna byggsats har jag i min samling:

https://hlj.com/product/BAN965509

Tandtrollet
2017-09-12 09:22
#3

Hayabusa:

Blir bastant mycket billigare att köpa tullfritt via japaniserade svenskar i Tokyo iom att du alltid slipper tullavgifter och moms vid införseln. Som annars normalt är en mycket ovälkommen extrakostnad…

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

[Hayabusa]
2017-09-12 09:24
#4

#3 Jo, det vet jag mycket väl 😉 Dock förutsätter det att man känner någon som bor i Japan - och vill ta med prylar hem till Sverige. Vilket inte jag gör.

Plimme
2017-09-13 17:11
#5

Hayabusa: 

Men, om du spanar in Traderalänkarna ovan, så kan du ju komma i kontakt med någon som FAKTISKT både talar svenska och säljer nördplast från Japan. Dessutom bor både jag, Tandis och vår überadmin i Tokyo. Så, ditt sökande kanske är över?

                                                         🥳

…just nu räknar jag 73 Tradera-auktioner av denne unge man. Många till fast pris och många med start på en krona…

Plimme
2017-09-13 17:12
Annons:
[Hayabusa]
2017-09-13 21:42
#7

#5 & #6 Se där - jag tackar ödmjukast 🙂

Går det att få tag på Bandai Star Wars modeller?

Tandtrollet
2017-09-16 17:03
#8

Hayabusa: här får du tips på rätt mailadress : Jollebollboll (snabela) gmail.com Jag känner den killen från Tradera. Han kommer till Japan med jämna mellanrum och har bra kontakter på ett stort gäng affärer. Det är en mycket trevlig och okomplicerad kille. Han hjälper dig till precis allt vad du vill ha, till riktigt bra priser. Fö är det till honom jag går för att leverera presenter till mina syskonbarn mfl i Sverige. Lycka till!

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Upp till toppen
Annons: