Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 1385 ggr
[AnimeV4]
2016-03-05 13:38

PicaCon - Vi behöver hjälp!

Hallå alla Japanintresserade!

Den 1:a april - 3:e april anordnas PicaCon i Kristinehamn (Värmlands län). Jättekul!🥳

Detta året blir mitt 5:e, så jag kan lugnt kalla mig städveteran då jag samtliga gånger varit en del av städgänget. Jag har jobbat i samma område på både FoxCon och det stora Närcon, men inget Konvent har någonsin kommit i närheten av de arbetsvillkoren jag jobbat  under på PicaCon.

När du jobbar får du:

  • Gratis inträde
  • En snygg t-shirt
  • Frukost, lunch och middag (och nattmat, om du jobbar på natten)
  • Sovplats i sovsal endast för funkisar
  • Bra karma och uppskattning
  • En fantastisk konventsupplevelse! 

Det som utmärker PicaCon är att man får hemlagad mat som funkis! Jag har varit nöjd alla gånger! Dessutom får man mycket tid att göra annat än bara jobba, mer eller mindre beroende på område.

Då detta är ett väldigt tufft år pga den stora funkisbristen hoppas jag att detta kan intressera några av er! Är du inte intresserad av just städområdet finns det platser i de andra områdena också. Och glöm inte att du kan ansöka som reserv till ditt favoritområde, även om det är fullt. Det händer att de ordinarie arbetarna av någon anledning inte kan och då får reserverna hoppa in!

Anmälan här: http://doitlikeaboss.se/pa-gang/picacon2016/funkis/index.html

Finns det frågor är ni varmt välkomna att skriva dem här eller i ett privat meddelande.

Hoppas att vi ses på PicaCon 2016, funkis som besökare!🌈

**Bonus: Har du inte tidigare varit på Konvent och är osäker kan du räkna med att jag tar hand om dig och agerar mentor. Det blir inte första gången!
**

Hälsningar städveteran PuffBuck (^•v•^)/)

Annons:
[AnimeV4]
2016-03-25 04:18
#1

Platser har blivit lediga i bland annat TV-spelsområdet😉

Upp till toppen
Annons: