Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 1274 ggr
PrincessMelpomene
2/29/16, 11:10 AM

Vocaloid konsert

Hej,

vet inte vart jag ska lägga detta inlägg (vilken grupp). Men på det bibliotek jag jobbar på kommer vi att anordna en vocaloid konsert. Jag kämpar på att den ska vara gratis men vi får se. 

Skulle vara kul och se många av er här :D 

https://www.facebook.com/events/962442863834995/

Följ sidan för mer info om biljettpris, eventuell cosplay tävling, förhandsvisning på de goodiebags man får etc ;)

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

Annons:
AnnaMoonshadow
3/1/16, 4:52 PM
#1

Jag flyttar inlägget till kategorin Konvent, event och konserter

MVH. admin

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

PrincessMelpomene
3/4/16, 3:33 PM
#2

såg inte att det fanns en sån kategori :) men tack :D

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

[AnimeV4]
3/5/16, 1:11 PM
#3

Aha, det var ingen "riktig" konsert. Jag är på PicaCon den 1:a april. Någon gång ska jag åka upp till SkeCon, för de har riktiga Vocaloid-konserter! Menar inte att den du länkar till är dålig på något vis. Jag syftar på utrustningen. Rätta mig om jag har fel! :)

Upp till toppen
Annons: