Annons:
Etikettcosplay
Läst 866 ggr
[MikeW]
12/9/15, 8:47 PM

Letar cosplay linser!

Hej alla! Jag letar efter några linser med styrka så jag kan se när jag har på mig dom xp

Letar efter rinnegan linser, helst sådana som täcker hela ögat fast det går bra med de som täcker bara ögat. Har letat i evigheter!! tack i förväg <3 :D

Annons:
[MikeW]
12/9/15, 8:52 PM
#1

Det var inget! hittade några x3 fast behöver också sharingan linser då jag trodde jag hittade rätt fast dom hade ingen styrka i sig. Ska forsätta leta runt, hittar jag så säger jag till c:

[MikeW]
12/9/15, 8:55 PM
#2

Found what I was looking for, sorry ^^'

[MikeW]
12/9/15, 9:15 PM
#3

So expensive tho ;-;

AnnaMoonshadow
12/10/15, 7:39 AM
#4

Haha du har fullt upp med letandet märker jag xD Tyvärr är det mycket dyrare om man ska ha styrka :(

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[MikeW]
12/10/15, 8:03 AM
#5

Ja jag såg det xp hatar mina ögon ;-; Kan ju dock bara ha styrka i ett öga fast det är skit konstigt att bara kunna se med ett öga xp

AnnaMoonshadow
12/10/15, 8:26 AM
#6

haha I hear you! fast jag lever med det varje dag då jag nära nog är blind på mitt ena öga 😛

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[MikeW]
12/10/15, 8:46 AM
#7

Eyes can be real bi***es sometimes xD

AnnaMoonshadow
12/10/15, 11:11 AM
#8

hahaha xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Babydino
1/5/16, 11:35 PM
#9

Kan man få länk till sidan med linser med styrka?

Upp till toppen
Annons: