Annons:
Etikettmusik
Läst 1102 ggr
AnnaMoonshadow
2015-09-22 19:16

Vocaloid-tips!

Jag håller på att sätta ihop en vocaloid-lista på youtube och behöver tips på bra låtar att ha med. Släng in alla ni kan tänka er i den här tråden 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Grace2009
2015-09-22 19:42
#1

Strobe Light (Miku)

戯言スピーカー (Miku)

Viva Happy (Miku)

Burenai ai de (Miku)

Toumei answer (IA)

Kisaragi attention (IA)

Killer lady (Gumi)

Mozaik role (Gumi)

Secret (Luka)

Dancer in the dark (Luka)

Hurting for a very hurtful pain (VY1 & VY2)

Ja, några låtar jag kommer på just nu. Det finns ju massvis 😃 Hoppas alla länkar fungerar som de ska.

[ElinTjej]
2015-09-22 21:19
#2

Hmmm ska se hur många jag kommer på (hehe skriver kanske någon utauloid också) Im sorry, Im sorry - miku matryoshka - miku och gumi The foxs wedding - miku och gumi Senbonzakura - miku Circus monster - luka Hide and seek - SeeU Kagerou days - miku Two breaths walking - miku Alice of a human sacrifice - meiko, Kaito, miku, rin och len Rolling girl - miku Fukkireta - teto *_* Ievan polkka - miku Cowardly montblanc - gumi Wave - öh miku tror jag Remote control(controller?) - miku och Kaito Electric angel - Rin och len Popipo - miku Tokyo teddybear - miku Outer Science - IA (själv gillar jag mer tsukishiro hakupos version) I=fantasy & I=nightmare - SeeU Triple baka - miku (teto, neru) World end dancehall - miku och luka Nu kommer jag nog inte på mer.. Vad många "läskiga" låtar o_O aja

AnnaMoonshadow
2015-09-23 09:26
#3

#1 och #2 tack för era förslag, ska gå igenom dem :D Kommer ni på fler så vet ni vart jag finns!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[EllenAlicia]
2015-09-28 17:24
#4

Gumi echo

Rin och Len  suki kirai

Gumi Tokyo funka

Gumi donut hole

Gumi lovatory

Grace2009
2015-09-30 21:20
#5

Snubblade över denna Miku-låt igen, jag tycker om den så mycket! Melodin är så härligt hoppig<3

AnnaMoonshadow
2015-10-02 08:24
#6

Tack för förslagen :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Ebhen1
2015-10-16 16:49
#7

Ingen playlist med Hatsune Miku är komplett utan denna! :)

Upp till toppen
Annons: