Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 1099 ggr
TokyoWings
7/23/15, 9:36 PM

Bokbordet 16 aug

Som varje år så ställs världens längsta bokbord upp på Drottninggatan i samband med Stockholms kulturfestival. Den senaste tiden har även ett bord funnits till för japansk litteratur, där pengarna går till barn som blivit drabbade av jordbävningen 2011.

Bordet dukas upp den 16 augusti och står där mellan 11-18! Kontanter är bra att ha med, då de allra flesta inte har möjlighet att betala med kort.

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

Annons:
AnnaMoonshadow
7/24/15, 1:30 PM
#1

ohh, hade jag varit i Stockholm då hade jag lätt dykt upp!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kizuna
7/28/15, 2:02 AM
#2

Surt att de är i samma vända jag börjar skolan och på en söndag, det var ju ingen bra dag  ;_;

TokyoWings
8/17/15, 9:21 AM
#3

Någon som var där? :3 Det japanska bordet hade mycket mer än de hade förra året! Manga för 1-5kr, skönlitteratur, barnböcker, faktaböcker och tidningar, allt på Japanska! Förut hade de dock Manga och sånt översatt till engelska så det kanske var lättare för personer som inte kan japanska att hitta något. Eller så hade det bara försvunnit tills jag kom dit haha ^^ Jag köpte iaf Håkan Nesser på japanska till min kille!

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

DiamondIce
8/17/15, 6:40 PM
#4

Jag blev medtvingad på kräftskiva så hann inte gå 😕Jag får hoppas på nästa år!

Upp till toppen
Annons: