Annons:
Etikettsajten
Läst 856 ggr
AnnaMoonshadow
2015-06-01 10:30

Vill du vara vår nya artikelförfattare?

Vi letar ständigt efter nya artikelförfattare till Japan iFokus. Är du intresserad av att skriva en, ett par eller en hel hög med artiklar så var inte rädd för att höra av dig till mig via PM.  Tidigare erfarenhet behövs inte, jag kan hjälpa till med att förklara hur man gör, det enda kravet jag har är att du skriver någorlunda bra på svenska och att du kontrollerar fakta innan artikeln postas så det inte blir fel information på sajten. Dessutom måste artiklarna vara relevanta för Japan och självklart hålla sig till Japan.ifokus sajtregler 🙂

Så vill du testa på hör av dig! Vi uppskattar all hjälp 🌺

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
SaraU
2015-06-20 21:29
#1

Jag skulle gärna vilja göra det, men hur ska det gå till och vad ska dem innehålla? Självklart Japan inspirerat :)

the esthetic grown up is the child who survived

AnnaMoonshadow
2015-06-21 09:46
#2

 Har du skrivit artiklar på andra sajter? eller är du helt ny på det? Det skulle inte alls göra något om du är det 🙂 

Vad man skriver om är lite upp till dig själv, vilka förkunskaper och intressen du har t.ex.  men också vad du har lust att ta reda på.  Vi brukar försöka variera oss för att alla ska kunna hitta något intressant att läsa så jag behöver någon som är villig att skriva om lite olika saker som passar in. Information om olika städer och företag, mode, Anime och Manga t.ex.. och uppdatera med lite nyheter och sådär också kanske och så hjälpa till att fylla på vårt Lexikon lite. Låter det som mycket? egentligen handlar det om att hjälpa till att hålla igång och uppdatera sajten (så den inte står still och blir för tråkig) då jag själv inte har lika mycket tid över att göra det på egen hand längre. 

Om du känner att du vill testa på det så kan jag ställa om dina sajträttigheter till artikelskrivare, då kan du klicka på artiklar under sajtbilden och därefter välja att skriva en artikel (istället för inlägg). Är det så att du inte vet riktigt vad du vill skriva om kan vi diskutera saken via PM och vill du att jag läser igenom texten innan den publiceras så kan jag även göra det 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

SaraU
2015-06-21 10:12
#3

Absolut! Jag är helt ny på att skriva artiklar om inte de få man fick skriva när man gick i skolan. Då jag själv har ett gigantiskt intresse av Japan och allt som hör till så vore det jätte kul att få skriva. Skicka ett PM så kan vi fortsätta skriva där :)

the esthetic grown up is the child who survived

Upp till toppen
Annons: