Annons:
Etikettmusik
Läst 1376 ggr
[ThisIsWheels]
5/17/15, 11:03 AM

Japansk musik - Tips?

Hej! Jag undrar om ni kan ge mig lite tips på japanska band som ni tycker om :) Skriv gärna lite fakta om bandet 🙂

// Wheels

Annons:
[Thew]1
5/17/15, 11:10 AM
#1

Jag lyssnar bara på visual kei band som Diaura och MoNoLith. Tror inte dom är så aktiva nu dock, eller om det är din musikstil…🙂

[EllenAlicia]
5/17/15, 11:36 AM
#2

KANA-BOON, Dom har låtar som fasnar direkt i huvudet. Och de är speciella på alla olika sätt :D lyssna

[ThisIsWheels]
5/17/15, 12:25 PM
#3

Tack för era tips! Ska kolla upp lite mer om dem nu 🙂

DiamondIce
5/17/15, 2:11 PM
#4

Jag tycker om Alice Nine, men vet inte om de är aktiva längre :s Kat-tun är också bra, fast mycket lugnare. Dock nästan omöjligt att hitta musik av dem på internet av någon anledning…

[ThisIsWheels]
5/17/15, 4:52 PM
#5

#4 Tack för tipsen! Ska kolla upp dem också 🙂

TokyoWings
5/19/15, 6:27 PM
#6

#4 Alla Johnny'sar är svåra att hitta x) 

#0 Jag gillar lugn musik som Tegomass (även NEWS som de tillhör, också de Johnny's som Kat-Tun), Ikimono Gakari och Nishino Kana!

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

Annons:
AnnaMoonshadow
5/20/15, 7:45 AM
#7

Piko, Superfly, Kyary Pamyu Pamyu och vissa låtar av ℃-ute  är några jag lyssnar på också :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[ThisIsWheels]
5/20/15, 8:58 AM
#8

#6 och #7 Tack för era tips :D Ska kolla upp dem också 🙂

Kizuna
5/23/15, 8:18 PM
#9

The Coridras Litet indie band från Sappor, Good morning America är också bra. Nogod är en av mina favoriter Visual kei hårdocks band c:

Upp till toppen
Annons: