Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 885 ggr
[RC1393]
2015-05-10 20:04

Butik i Barcelona?

Hej!

Ska på klassresa till Barcelona om några veckor och vet ju att det finns ett stort intresse för Manga och Anime i Spanien, så jag tänkte jag skulle höra om någon har nån butik att rekommendera där? Skulle vara jättekul, eftersom jag tyvärr bor så dåligt till annars för att få fysiskt titta på grejer, det är ju det som är halva nöjet!😃

Annons:
AnnaMoonshadow
2015-05-11 08:12
#1

tyvärr har jag ingen aning. Har du testat att googla lite? Det är så jag brukar förarbeta när jag ska iväg till nya ställen ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RC1393]
2015-05-11 16:39
#2

#1 Jo, hittade en fysisk butik strax efter jag skrivit tråden! Tyvärr så var resten bara comic butiker, men den jag hittade verkar ha mycket grejer så det ska nog räcka med den🙂

(men förslag är fortfarande välkomna, den jag hittade var ninja Manga, men spanjorerna själva hävdar överpris där)

DiamondIce
2015-05-12 15:45
#3

Åhh jag hittade en jättemysig butik i just Barcelona med massor av manga/anime saker när jag var där! Tyvärr var det typ tio år sen, och jag minns varken vad den hette eller var den låg 😕 Men lycka till i alla fall, hoppas du hittar någon! 🙂

[RC1393]
2015-05-12 16:05
#4

#3 Vad synd, tack så mycket!🙂

AnnaMoonshadow
2015-05-13 08:58
#5

comic-butiker brukar ju kunna ha Manga och sånt men kanske inte så mycket prylar m.m.  😛

jag hittade den här på google :) 

och den här för kläder m.m. , men den orkade jag inte kolla upp om den har en fysisk butik eller bara online. Borde stå på deras facebook-sida om inte annat.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RC1393]
2015-05-13 12:27
#6

#5 Tack, ska kolla upp saken när jag får tid över!🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: