Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1014 ggr
AnnaMoonshadow
2015-03-22 13:13

Junjou Romantica säsong 3

Junjou Romantica är en yaoi-serie som är vida känd. Idag läste jag att att Junjou Romantica-animen får en tredje säsong. Avsnitten börjar sänds den 26e Juni. 

Källa

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Sthlmshundarna]
2015-03-22 15:53
#1

haha tittade på den när jag var tonåring med mina kompisar (vad höll vi på med, vi var ju så små D:), ah vi får se om vi fortsätter…xD 

Men alltså tog den inte en jättelång paus? För såg den runt 2009-2010…..

AnnaMoonshadow
2015-03-22 18:40
#2

Jo, jag tror de första säsongerna sändes under 2008 i Japan så det var länge sedan. Men mangan är fortfarande väldigt populär och det är väl därför som de satsar på att göra en ny Anime av den. 

Jag tycker serien, liksom Sekai-ichi Hatsukoi, är riktigt mysig. Och den är en av de mindre grova yaoi-serier också som koncentrerar sig mer på kärlek än sex 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Sthlmshundarna]
2015-03-22 19:17
#3

#2 ahaha omg alltså ja annars kan man ju lika gärna gå o kolla på porr XD

nä men alltså jag skäms lite nu när jag tänker på att man titta på det där när man var så liten, man hade ju inte ens legat själv xD

AnnaMoonshadow
2015-03-22 21:00
#4

Haha det är i och för sig sant 😛

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

SaraU
2015-04-03 09:08
#5

Åh, något att längta efter! :D

the esthetic grown up is the child who survived

*~HamsterHamster~*
2015-04-30 15:08
#6

Jupp, Kollade på Junjou romantica precis, längtar också till det. Hur kommer det sig att jag älskar Yaoi 😂

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
SaraU
2015-05-05 07:24
#7

#6 för aty det är så awesome!

the esthetic grown up is the child who survived

Upp till toppen
Annons: