Annons:
Etikettsajten
Läst 1092 ggr
AnnaMoonshadow
1/31/15, 7:22 AM

Nya ord till lexikonet!

Hej folket! Har ni ord ni tycker passar in i vårt lexikon var inte rädda för att skriva nya inlägg och lägga till dem genom att klicka i "tillhör sajtens lexikon" (rubriken blir då ordet i lexikonet). Eller så är ni välkomna att höra av er till mig eller någon annan admin med ert önskemål så kan vi lägga till det istället!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
tlover
2/5/15, 4:42 PM
#1

Jag har ett önskemål, Ainu

l'm back

AnnaMoonshadow
2/5/15, 6:39 PM
#2

Vad bra, Tack! det ska jag skriva upp på vår dålda ordlista över saker som ska läggas till!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

tlover
3/8/15, 1:40 PM
#3

Tanebata skulle det vara kul att läsa om med tanke på att dom ska ha en tanebata teceremoni i Stockholm i sommar.

l'm back

AnnaMoonshadow
3/9/15, 7:41 AM
#4

Åhh, det ska jag fundera på att skriva om :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
4/10/15, 8:18 AM
#5

Fler förslag?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: