Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 778 ggr
Prickbarnet
11/7/14, 8:32 PM

Kuroshitsuji: book of murder

Vet någon vart man kan titta på Kuroshitsuji: book of murder? Har googlat men kan inte hitta någon sida som har det :c

Annons:
AnnaMoonshadow
11/8/14, 9:52 AM
#1

Det beror på att den inte är släppt än🙂

Avsnitt ett och två visades för allra första gången den 25 oktober på utvalda platser i Japan och kommer även visas den 15e november. De släpps på bland annat dvd i slutet av januari och februari. Jag kan därför tänka mig att det ännu inte finns kopior att posta på internet för stream. 

Serien finns med på kissanime.com även om inte videon är upplagd än, så tror den kommer dyka upp där när den finns tillgänglig.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Prickbarnet
11/8/14, 7:47 PM
#2

#1 jaha, trodde den skulle komma ut så man kunde titta på den på internet 25e :P har också sett den på kissanime men ingen video. Kommer avsnitten komma ut 15e då eller blir det i januari/februari?

AnnaMoonshadow
11/10/14, 8:39 AM
#3

Det kan jag faktiskt inte svara på :P För att den ska publiceras efter den 15 så måste någon komma över avsnitten och ibland kan de vara ordentligt skyddare. Det är alltid lättare när något sänds på tv över hela landet eller kommer ut på dvd. Vi får helt enkelt vänta och se :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: