Annons:
Etikettmusik
Läst 1270 ggr
AnnaMoonshadow
2014-09-18 13:59

Höstmusik

Jag är en såndär person som gärna gör spelningslistor för musik utifrån känslor och årstider. Höst är för mig mest fylld av rätt sorgliga ballader och en del powerlåtar. Det liksom representerar att det blir kallare och fuktigare och mörkare samtidigt som det finns ljusglimtar som ändå gör en hoppfull. Haha jag hoppas nån av er förstår vad jag menar? I alla fall, jag är nu på jakt efter några låtar som skulle kunna passa in på den beskrivningen. Japanskt, koreanskt eller engelskspråkig spelar ingen roll! Några förslag?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Saffran0Spice
2014-09-18 14:01
#1

Yiruma är en pianist från Japan (tror jag) - mycket trevlig musik iallafall =)

sweetgum
2014-09-18 15:55
#2

Yiruma är fantastisk! Han är däremot från Sydkorea  :)

Medarbetare på Sydkorea iFokus

sweetgum
2014-09-18 15:58
#3

Om ni har spotify finns det ett  fantastiskt new age band från Japan som heter Himekami. De har flera album på spotify varav ett som Origa sjunger på. Det är fantastiskt! Himekami har flera album med härlig musik.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

AnnaMoonshadow
2014-09-20 07:37
#4

#1 Yiruma är jättebra, tack för påminnelsen. #3 det ska jag kolla upp!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: