Annons:
Etikettsajten
Läst 828 ggr
AnnaMoonshadow
9/15/14, 3:45 PM

Välj tema i oktober!

Hej gänget! Vi har suttit och funderat över vad vi ska ha för övergripande tema i Oktober. Vi artikelskrivare och Medarbetare har nämligen en massa kul på lut men tänkte låta er avgöra vad vi tar och kör först!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Wheels]
9/15/14, 5:58 PM
#1

Halloj! Jag tänkte att det kunde vara trevligt med ett tema om Japansk tonårs kultur. Typ Manga, Anime, cosplay, fashion (lolita, punk, osv.), BJD dolls (har som sagt en idé om hur man kan fixa en budget version av en vanlig Bratz docka ^.^) 

Det finns ju mycket som vanliga tonåringar tycker är intressant & speciellt med just Japan. Och det finns även musiken (J-rock, J-pop, Visual Kei och mycket annat kul.). 

Jag vet att vi hade mode för inte speciellt länge sedan men jag tänkte att det säkert finns fler klädstilar som man kan kika närmare på ^.^! 

Det är mina förslag. Jag skriver mer om jag kan komma på något mer kul att skriva om :D

KRAM!

DiamondIce
9/15/14, 8:37 PM
#2

#1 Men det är ju nästan det temat vi har den här månaden? Det går säkert att koppla en artikel till temat vi har nu om du vill, det är ju ett rätt brett tema? :)

TokyoWings
9/16/14, 12:07 AM
#3

De flesta sub-kulturer har ju med tonåringar att göra :3 (I'm back! Jag har äntligen internet ordentligt!!)

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

AnnaMoonshadow
9/16/14, 8:13 AM
#4

som de ovan säger; vi har temat mode och ungdomskultur denna månad 😛Så Wheels, har du någon artikel du vill skriva så får du skynda dig att göra det innan vi byter!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Wheels]
9/17/14, 6:47 AM
#5

#4 Jag kan skriva den IDAG, om det är OK! Jag kan fixa det, lovar :) Om ni fortfarande är intresserade av min artikel, såklart ;)

AnnaMoonshadow
9/17/14, 8:35 AM
#6

det blir bra det ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[EllenAlicia]
9/17/14, 9:29 PM
#7

valde språk men är oxå intresserad i hbt och musik :)

AnnaMoonshadow
9/21/14, 9:57 AM
#8

#7 låter bra det. Jag hoppas att vi kommer kunna ta upp båda de ämnena under några månader framåt så se fram emot det! 

 
Jag tror inte det framgått men jag har bestämt att sluttiden är den 29e att rösta. Så vi har några dagar på oss att sätta oss in  i ämnet 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: