Annons:
Etikettsajten
Läst 625 ggr
AnnaMoonshadow
2014-08-04 14:10

Sajtvärden är åter aktiv!

Som ni säkert märkt har jag varit rätt frånvarande under sommaren. Även om jag varit in och tittat till sajten har jag inte varit så aktiv som jag brukar. Detta har bland annat berott på att jag jobbat större delen av sommaren och min lediga tid har gått åt till annat utöver internet. Nu kommer dock mitt arbete snart trappas ner och jag kan börjar vara lite mer aktiv igen! Så nu slipper ni mig inte längre 😉

Som allsmäktig forumvärd har jag också bestämt att temat för juli, historia, kommer fortsätta löpa över augusti också, detta för att jag faktiskt ska hinna med några artiklar på området. Hoppas ni haft en otroligt bra sommar allihopa!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[RedHood]
2014-08-04 20:44
#1

Välkommen tillbaka! 🙂
Bra att temat stannar för jag har själv inte haft tid att skriva den artikeln jag planerat att skriva så hoppas att jag får tid över denna månaden för att skriva!

[Wheels]
2014-08-05 11:01
#2

Välkommen tillbaka :D

AnnaMoonshadow
2014-08-08 06:59
#3

Tack tack båda två ^_^  

har börjat på en artikel nu så se fram emot det. 

#1 låter toppen om du kan producera en du med!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

tlover
2014-08-08 08:25
#4

Jag har gjort exakt samma sak på Te iFokus faktiskt, jag tror jag hann med en artikel förra månaden 😊

l'm back

AnnaMoonshadow
2014-08-08 08:48
#5

#4 det blir väll lätt så när det händer så mycket annat runt omkring :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Calcifer
2014-08-24 14:38
#6

Jag kan flika in att jag som Medarbetare varit upptagen också, då jag har befunnit mig i England med min flickvän (snart sambo) i över en månad och planerar inför en permanent flytt hit. Förhoppningsvis lugnar det sig när jag kommit hit och börjat studera.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Upp till toppen
Annons: