Annons:
Etikettmusik
Läst 1953 ggr
Moones95
6/24/14, 6:41 PM

Bra gratis karaoke-program?

Någon som känner till något bra, gratis och lätt karaoke-program till datorn? Försökte med några men blev bara totalt förvirrad XD

Kanske borde tillägga också att jag inte bryr mig om den arbetar med mic eller inte, dvs att den måste inte kunna spela in eller något sådant över huvud taget ;)

Annons:
kalindas
6/24/14, 6:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vet inget till datorn. Men brukar använda StarMaker på mobilen. 🙂
Min katt är inte lika imponerad av min sångröst. 😃
Fast du kanske vill ha Japanska låtar?

/Elisa

Moones95
6/24/14, 6:51 PM
#2

Jag är i första hand intresserad av japanska men annan musik är helt ok också :P

Och känner igen det där med katter som "älskar" ens sångröst XD Hade en katt innan som alltid skulle försöka tysta en om man började sjunga XD

AnnaMoonshadow
6/25/14, 12:15 PM
#3

Jag har kört med ultrastar rätt mycket, det är ett program som fungerar ungefär som singstar till PS2 och PS3 men genom datorn. Man kan dessutom ladda ner låtpaket separat och lägga in i programmet och det finns väldigt mycket att välja på både västerländskt och asiatiskt. Man kan till och med göra egna om man orkar lära sig det ;)  Vill du dock ha en mer traditionell karaoke, utan poängsättning på samma vis, har jag inga raka idéer…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Calcifer
6/25/14, 12:17 PM
#4

Ska jag inte spela in eller nåt använder jag helt enkelt youtube.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Moones95
6/27/14, 5:03 PM
#5

#3 Laddade ner UltraStar och verkar jättebra bortsett från att man måste ha en extern mic för det, vilket jag inte har. Bryr mig inte om poängen dock men ändå. Men det funkar utmärkt om ingen annan känner till någon mer traditionell karaoke ;)

#4 Jovisst är YouTube jättebra men det kräver internet och vill gärna ha något som inte kräver internet och inte heller kräver att jag laddar ner alla de låtar/videor som jag vill kunna sjunga när jag inte har tillgång till internet.

Moones95
7/5/14, 7:52 PM
#6

Någon som vet något traditionellt gratis karaoke program? 🙂

Annons:
[EllenAlicia]
7/5/14, 9:08 PM
#7

Karaokeparty.com finns svenska och engelska låtar.. men men :P

Moones95
7/7/14, 8:49 AM
#8

#7 Nog jättebra, men som du nog förstått så är jag ute efter lite japanska låtar också men även att det är ett program så det inte kräver internet för att användas…

Upp till toppen
Annons: