Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1466 ggr
hannalh
6/20/14, 12:17 AM

Vad ska man nörda nu?

Jag har just tittat klart på alla avsnitt i Elfen lied. Och nu vet jag inte vad jag ska nörda för Anime nu!

Har sett alla sailor moon, cardcaptor sakura, pokémon och Sword art online. Och Naruto och dragon ball har jag sett 1 avsnitt var på och dom var inte så bra… Något tips på en Anime?? helst 20-30 min lång :)

Annons:
KaiPon
6/20/14, 12:19 AM
#1

Tokyo Mew Mew kanske? Det är lite i stil med Sailor Moon, haha.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

LajvKrattan
6/20/14, 12:27 AM
#2

Fullmetal Alchemist!☝️

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

diony
6/20/14, 7:50 AM
#3

Ge Dragon ball en chans till så ska du se att den är bra. Se minst 10-20 avsnitter.

AnnaMoonshadow
6/20/14, 1:59 PM
#4

Fairy Tail och One Piece kanske? Vad vill du ha för genrer?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
6/20/14, 2:08 PM
#5

Soul eater, kuroshitsuji, Attack on Titan, Baccano! eller Madoka? Det finns en hel del coola animen, men kolla upp dessa som jag nämnde :D

Make Pasta not War, Vee~

[RedHood]
6/20/14, 7:17 PM
#6

Ouran high school host club, kuroshitsuji, One Piece!

Annons:
PrincessMelpomene
6/20/14, 10:03 PM
#7

Beror helt på vad du gillar för gener. Eller vad du är sugen på. Men gillar du skräck, såsom Elfen lied (är själv en skräcknörd) så kan jag rekommendera: Shiki, Blood +, Higurashi no Naku Koro ni (1), Higurashi no Naku Koro ni Kai(2), Hell girl, Hellsing, Corps party, Bride of Deimos, Ga-Rei, Highschool of the dead, Another, Attack of titans.

Vill du ha något i sailor moon, cardcaptor sakura stilen skulle jag kunna rekommendera; Tokyo Mew Mew, Puella Magi MAdoka Magica, Wedding Peach, Shugo Chara, Mermaid melody pichi pichi pichi, kamikaze kaitou jeanne, pretear, princess tutu, full moon wo sagashite, kaleido star, ultra maniac, fruits basket, saint tail, Mai-Hime, Shakugan no Shana, Moe-Kare, Princess Princess, K-on. 

Har flera serier om du vill. Men dessa är dem jag kommer på just nu.

Sailor moon kommer nu i sommar med en ny version av sin serie. Kanske nörda detta. I know I will :3

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

Nyanpire
6/21/14, 12:03 AM
#8

Blood Lad, Kuroshitsuji, Fairy Tail, Tokyo Mew Mew, K-on! och Ouran Highschool Host Club är väldigt bra tycker jag… ^_^

hannalh
6/21/14, 10:08 PM
#9

Jag har hittat en nu! Rosario + vampire. Såg ett avsnitt av det när jag var liten… Och letat som bara den. Så nu behöver ni inte skriva fler. Tokyo mew mew tittar jag även på.

Nikushimi
2/14/15, 10:59 PM
#10

Om du inte redan sett den så rekommenderar jag starkt Death Note.

TokyoWings
2/18/15, 3:46 PM
#11

Gillade du Elfen lied så tycker jag du borde titta på Brynhildr in the Darkness! Den var otroligt bra!

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

Prickbarnet
2/23/15, 6:55 PM
#12

Rekommenderar mangan till Elfen Lied om du vill nörda det mer, den har 100+ kapitel och ett annat slut än animen. Sen så rekommenderar jag Akame ga Kill!, Tokyo Ghoul, Attack on Titan, Mirai Nikki, Blue Exorcist och Kuroshitsuji. Har jättemånga favoriter men det är dom jag kommer på nu x)

Luckysoul
2/24/15, 8:27 PM
#13

Bleach, Ginga Densetsu Weed, Wolf's rain & Death Note är super!

Annons:
hannalh
2/27/15, 1:46 PM
#14

Jag har nu blivit kär i Tokyo Ghoul. Dels för att min bästis tvingade mig och för att jag hade hört att den var bra. Tack för alla fina rekomendationer. 😂

Jazmin1e
2/27/15, 11:12 PM
#15

#14 Kollar med på Tokyo Ghoul. Så bra 😍

Prickbarnet
3/8/15, 8:37 PM
#16

#14 #15 Tokyo Ghoul är awesome c: tycker dock att dom förstörde handlingen lite i säsong 2, så om ni inte gjort det redan så borde ni läsa mangan c:

Upp till toppen
Annons: