Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 934 ggr
[EllenAlicia]
5/24/14, 10:39 PM

vart köpa

vart kan man köpa junjou romamtica v.1? 

och senai-ichi hatsukio v.1? 

Engelska eller (om de finns) svenska ja bryr mig inte ^^ Ja tänkte om de bara finns online eller i vanliga affärer oxå.

Annons:
solus
5/25/14, 5:08 PM
solus
5/25/14, 5:09 PM
#2

Du måste klicka först på "Please click here to continue reading"

och sedan kan du läsa

http://solus.blogg.se/ 

Agnez94
5/25/14, 7:43 PM
#3

Kanske på Science Fiction bokhandeln (www.sfbok.se) som finns i Malmö, Göteborg och Stockholm. Kolla in deras hemsida först, där kan man även beställa ifrån.

AnnaMoonshadow
5/26/14, 9:07 AM
#4

Bookdepository har JR. Där brukar det var billigt, fri frakt och snabb leverans 🙂 Sekai-ichi har inte kommit i engelsk översättning ännu, finns däremot på tyska om det är något du kan läsa ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[EllenAlicia]
5/26/14, 10:03 PM
#5

#4 tack :D! haha nej tyvärr kan inte tyska sett as många på tyska ju. vrf finns de så många på tyska egentligen.. 🤔

[RedHood]
5/27/14, 8:38 AM
#6

#5 Det finns så många på tyska troligtvis pga att de översätter nästan allt då, som jag har förstått det, majoriteten av befolkningen inte talar särskilt mycket engelska 🙂

Annons:
AnnaMoonshadow
5/27/14, 8:49 PM
#7

Precis som #6 säger. Till skillnad från Sverige översätter man i Tyskland det mesta, film, böcker och Manga bland annat. Det lönar sig där att lägga pengar på en översättning till skillnad från här där många hellre läser på engelska. :) 

För övrigt måste jag säga att serierna du är ute efter är fantastiska! Ett par av de bästa yaoi-serierna som finns!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[EllenAlicia]
5/27/14, 8:56 PM
#8

#6 ja dom är underbara!

Upp till toppen
Annons: