Annons:
Etikettoff-topic
Läst 850 ggr
AnnaMoonshadow
5/1/14, 3:57 PM

Dela en video

Jag kikade runt en del här på forumet idag och insåg att vi har många dela anime-tips och liknande trådar men ingen för att dela random videos som inte är musik eller anime… Därför kommer här en tråd där vi kan posta ALLT MÖJLIGT! Hittar ni en video som är rolig på nätet som på något sätt kan vara intressant för någon annan här på forumet? Släng in den i tråden!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
5/1/14, 3:58 PM
#1

Här kommer en trevlig parodi på Wreckningball som jag och sambon skrattade gott till igår!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
5/1/14, 6:26 PM
#2

Menar du vad som helst eller Japan-relaterat? 😃

AnnaMoonshadow
5/1/14, 8:58 PM
#3

Allt möjligt! Tråden ligger i Off Topic, men en liten tanke kan ju i alla fall vara att någon på forumet kanske kan tänkas vara intresserad :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
5/2/14, 6:53 PM
#4

Jag har inte spelat så mycket Zelda men denna är awesome! Egoraptor är awesome!
Rumsren, i dunno men det är min humor i alla fall!

AnnaMoonshadow
5/2/14, 10:43 PM
#5

#4 haha den var rolig 😃

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
5/3/14, 1:12 PM
#6

ingenting går upp mot en bra och skön glitch(bugg) i ett spel. Speciellt när denna ovanliga glitch dyker upp i assassins creed.

(observera den stämmningsfyllda musiken person har lagt med i videon i efterhand)

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[RedHood]
5/3/14, 5:09 PM
#7

#6 Hahaha som jag skrattade!

PrincessYume
5/4/14, 3:19 PM
#8

Har ni sett denna reklamen för Giga Pudding? Jag är så in love, den är för underbar xd

https://www.youtube.com/watch?v=9sEI1AUFJKw

AnnaMoonshadow
5/4/14, 4:29 PM
#9

#8 åhh, den låten fastnar så hårt i mitt huvud varje gång 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
5/4/14, 5:26 PM
#10

#8 Jag älskar Giga Pudding reklamen 😂

AnnaMoonshadow
5/5/14, 8:38 AM
#11

Det är barnens dag idag och då kan man ju testa på att laga något roligt och passande, så som detta.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
5/17/14, 7:44 PM
#12

Kan man bli annat än glad?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
5/18/14, 12:32 AM
#13

#12 Så glad jag blev när jag såg den! 😂

Annons:
AnnaMoonshadow
5/18/14, 9:09 AM
#14

#13 jag också! jag kan inte låta bli att dansa när jag hör låten och den här versionen av videon gör mig ännu mer glad ;D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
5/18/14, 5:58 PM
#15

#14 Ja, exakt! Man blir glad av låten men just denna gjorde mig ännu gladare! 😃

[RedHood]
7/7/14, 11:22 AM
#16

Detta räknas både som musik och Anime men ändå…
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan opening! Varning för blod, våld och gulliga saker!

Azmaria
7/7/14, 8:48 PM
#17

Åter en klassiker från Japan, och faktiskt så är jag inte överraskad att de hitta på något sånt här spel… >_> eller så har ja helt enkelt blivit van vid deras förvrängda humor(som är även min typ av humor)~

Så detta är en måste se~! jag lovar, jag säkert dog ett par gånger medan jag såg på denna X'D

Make Pasta not War, Vee~

Upp till toppen
Annons: