Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1027 ggr
AnnaMoonshadow
2014-05-01 12:05

Vem där? - anime-sidekicks!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Anime har nära nog som regel att alltid slänga med ett talande djur eller en annan form av chibifigur eller söt sidekick oavsett vilken genre serien tillhör. Här kommer därför en Kluring på en mängd av de där söta karaktärerna.

Berätta gärna hur det gick och vilka frågor ni tyckte var lätta och svåra. Jag vill gärna ha feedback om det här är roligt eller svårt och ointressant då jag inte gjort så många kluringar hittills. 🙂

Alla bilder kommer från animecharacterdatabase

OBS! Detta är bilden till fråga 10!!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
2014-05-05 13:29
#1

Upp till bevis, hur många kan ni?!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

tlover
2014-05-05 14:22
#2

5 av 10, ganska bra med tanke på att jag bara sett 4 av dom tidigare varav en har jag inte sett sen jag var liten

l'm back

parsee
2014-05-05 15:59
#3

6/10 . Kul test! Kände dock bara igen hälften ungefär, och namnen var lite kluriga att komma ihåg hehe 😛

AnnaMoonshadow
2014-05-05 20:13
#4

#3 men då är 6/10 jättebra :D Jag tänkte att jag skulle göra det till en liten utmaning samtidigt som jag vela göra den så bred som möjlig. På det viset är det lätt att  alla fall veta något men svårt att få alla rätt ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

TatsuOni
2014-05-06 08:21
#5

8/10. Så många av serierna har jag sett. De andra två har jag ingen aning om^^


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Nyanpire
2014-05-06 14:00
#6

7/10 ^_^

Annons:
[Lillmatten]
2014-05-10 21:10
#7

6/10!! och jag har aldrig sett någon av dem :O den ända jag visste var tony tony chopper bara för att min pojkvän kollar på One Piece!

AnnaMoonshadow
2014-05-11 11:34
#8

#7 då är det ju jättebra!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: