Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 758 ggr
Henrik93
4/9/14, 4:45 PM

hur går man till väga?

Jag har nästan bestämt mig för att åka till Japan (zepp tokyo) i augusti och kolla på DIR EN GREY. 

Bara det att jag inte fattar alls hur man går till väga med flyg och bokning av konsert biljett osv:S

Någon som varit där som kan hjälpa mig?:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
AnnaMoonshadow
4/9/14, 6:08 PM
#1

Det finns en liten artikel som kanske kan hjälpa dig? När jag och min sambo åkte bokade vi flyg via finnair. Du söker helt enkelt på sidan och ser vilka flyg och förslag som kommer upp utifrån de datum och flygplatser du väljer.

Sedan bokade vi boendet separat, vi valde ks house tokyo då de hade billiga priser men du kan ju ta vilket hotell du vill. Lättast att hitta något bra är att söka på google. Jag rekommenderar också att boka boendet direkt på hotellets egna sida och inte genom ombudssidor (där flera olika hotell/kedjor dyker upp) eftersom det gör att du har direktkontakt med hotellet om något skulle bli fel.

När det gäller konsertbiljetter är jag inte lika säker. Vet du om de släppt biljetterna ännu? jag kikade lite på deras sida och det ser ut som om de ännu inte är släppta. Det brukar nämligen i så fall komma upp en "beställ här"-länk bredvid konserterna så att man slussas till en sida där man kan köpa dem.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Henrik93
4/11/14, 1:54 PM
#2

Tack, tänkte mer på hur tusan jag ska göra mig hörd där osv. Kan ytterst lite japanska, men kan inget om deras valuta eller vilka pass och sånt man bör ha. Visa? Ingen som vill göra mig sällskap?:D Funderar på att tillochmed åka hem direkt efter konserten om det skulle funka!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Upp till toppen
Annons: