Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 1957 ggr
Onefisk
2014-04-05 11:06

[S] blå lolitaklänning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Tänkte sälja min blåa lolitaklänning. Den är använd endast en gång och har annars bara hängt i min garderob. Säljer den för att jag tänkte byta stil då jag ju knappt använt den i alla fall och den är i så gott som nyskick. Köpte den för 800kr + frakt och eftersom jag bara haft den en gång tänker jag inte sänka priset jättemycket, utan tänker mig snarare 600kr + frakt eftersom jag vill få den såld. Bor dock i Uppsala så om man kan hämta den slipper man såklart frakten. Klänningen är i storlek L, men passar mig jättebra trots att jag är medium då det är små asiatiska storlekar och den har dessutom snörning i ryggen som man kan dra åt ganska mycket. Vet inte om mina bilder funkar så lägger up dem här också… Det är bra material och med en puffig underkjol står den ut mer lolita-aktigt än på mina bilder. [IMG]http://i61.tinypic.com/25i5f9t.jpg[/IMG]

Annons:
Azmaria
2014-04-05 22:15
#1

okej, denna är jag super intresserad av att köpa(omg soo pretty). Och vad perefkt med storleken L/M, vilken e mitt mått oxo. Tar du emot utländska köp?(Bor i finland, jag tänkte med frankt och pengaöverföring via nätet). ~~Om inte det går så är det helt okejj för min del. XD~

Make Pasta not War, Vee~

Onefisk
2014-04-05 22:19
#2

:) Har inga problem med att skicka till Finland. Frakten kan dock bli lite dyr ju, och tänkte att köparen betalar frakten. Kan gå till posten och kolla upp hur mycket det hade kostat om du skulle vara intresserad. Gällande pengaöverföring skulle det gå att använda sig av paypal för din del? Det är säkrast i betalning över internet nämligen.

Azmaria
2014-04-05 22:27
#3

Alright~ Jaa det skulle vara snällt om du checkade frakten vid din post, så blir jag lite förberedd. Och paypal går utmärkt, använder det själv också på internet :3

Make Pasta not War, Vee~

Onefisk
2014-04-05 22:29
#4

Super! Skriver här i tråden när jag kollat upp det. Är dock sjuk just nu så någon gång under mitten av nästa vecka ska jag nog ha hunnit kolla upp det på. Skriver här i tråden direkt när jag vet!

Azmaria
2014-04-05 22:31
#5

Fint, då väntar jag på svar här när du har checkat den~ :D

Make Pasta not War, Vee~

Onefisk
2014-04-08 17:54
#6

Hej! Var på posten idag och de sa att tillägget för sån post kostar ca 70kr, så det rör sig om totalt ca 150-170kr i frakt till Finland. Alltså max 770kr totalt för klänningen. Är du fortfarande intresserad av att köpa den? :)

Annons:
Azmaria
2014-04-08 20:26
#7

Hej, frakten låter helt vettig, lite i stil som jag hade förväntat mig. Och eftersom klänningen e gott som ny så duger 770kr sammanlagt för hela grejjen, så jag kör till~ Tänker ännu fråga om materialet; är det spänt tyg material eller stretchar det? jag tänkte kring det eftersom min vanliga storlek kretsar kring L, ibland också M när det kommer till skjortor. :)

Make Pasta not War, Vee~

Onefisk
2014-04-08 20:30
#8

Det är spänt. Men klänningens storlek är i L. Fast jag har ju som sagt kunnat ha den med tunna koftor under och har kunnat dra åt den ganska mycket på grund vi snörningen där bak. Om du vill veta mer detaljer eller liknande kan jag skicka fler bilder och så. vi kan också chatta över Skype eller liknande om betalning om du vill ^^

Onefisk
2014-04-08 20:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Förstår verkligen inte hur man får upp bilder här via mobilen…

Azmaria
2014-04-08 20:37
#10

Okejj, då tror jag att den är passlig på mig, Det mesta delen av L storlekarna jag använder är till stora tröjor, byxor och andra  mått som överlag går över höfterna. XD Men din beskrivning med snöret låter lovande iallafall, så jag tror man kan anpassa till min storlek. XD anyways, joo skype låter som en bra idé, då blir det smidigare med diskussionen mellan oss :) jag kan skicka privat mail här på iFokus om min skype.

Make Pasta not War, Vee~

Onefisk
2014-04-08 20:42
#11

Ja'! Det låter bra ^^

Onefisk
2014-04-22 15:40
#12

Hej! Har klänningen kommit fram än? Min Skype fungerar typ inte längre.

Azmaria
2014-04-23 17:56
#13

Ahahah okejj, jag började undra när du inte svarade på skype på ett tag. XD

Men joo klänningen har kommit fram och den är underbar <3 Den passar precis mina mått så yeaaah, mitt i prick! jag är nöjd med köpet!

Tack tack så mycket, det var bra business det här 8D

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Onefisk
2014-04-23 17:58
#14

Superbra! Glad att du är nöjd! :3

Azmaria
2014-04-23 18:10
#15

Jajamän, det är svårt att slita blicken från den <3

Men nu när affärerna är gjorda så tar jag bort dig från skype listan~ :D

Ha fortsatt bra dag o sköt om dig~ :D

Make Pasta not War, Vee~

Upp till toppen
Annons: