Annons:
Etikettsajten
Läst 697 ggr
sao_ming
4/3/14, 3:17 PM

Japan day

Hej!

Jag undrar om det är någon som är intresserad utav att ha en japansk dag? Men det menar jag att man träffas ett gäng, dricker Te ev. teecermoni, läser/berättar för varandra om Japan och om sina resor man gjort dit (om man nu gjort några), tipsar andra om Japanska saker/maträtter, bakar kanske något japanskt bakverk ihop eller äter på en japansk restaurang.. ja allt som har med Japan att göra. Bara för att vi äskar Japan och vill uppleva det hemma!

Man skulle kunna träffas kontinuerligt 1 gång/per månad o lära känna varandra och "leka" Japan en hel dag? :)

Om man inte vill ha okända folk hemma hos sej i början så kanske man kan träffas på ett fik eller alt. hyra en lokal.

Saknar dej Nelly <3 RIP 1998-2007

Annons:
[RedHood]
4/3/14, 6:46 PM
#1

Jag hade varit intresserad! Klart det handlar ju om vart man bor så att man inte behöver lägga en förmögenhet varje månad 🙂

AnnaMoonshadow
4/3/14, 6:53 PM
#2

Det låter faktiskt roligt 🙂 men som sagt, det beror på vart alla bor

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

sao_ming
4/3/14, 8:45 PM
#3

ok. jag bor i Stockholm. vart bor ni andra?

Saknar dej Nelly <3 RIP 1998-2007

[RedHood]
4/3/14, 8:59 PM
#4

#3 Jag bor i Varberg och kommer flytta snart till Helsingborg så jag kan inte tyvärr :/

[Tilde]
4/3/14, 9:31 PM
#5

Det skulle vara roligt… Men jag bor i Köpenhamn och kan endast ta mig till Malmö… 😂

sao_ming
4/4/14, 8:48 PM
#6

Fasen va synd att vi alla bor så långt ifrån varann :(

Saknar dej Nelly <3 RIP 1998-2007

Annons:
[RedHood]
4/4/14, 9:17 PM
#7

#6 Ja, det är väldigt tråkigt 😕

Upp till toppen
Annons: