Annons:
Etikettcosplay
Läst 882 ggr
AnnaMoonshadow
1/28/14, 10:54 AM

Heroes of Cosplay på TV6

Vet inte om det är fler än jag som sett några avsnitt av Heroes of Cosplay på 6an på söndagar kl 17? I söndags sändes i alla fall avsnitt 4 och det finns även att se på tv6play

vad tycker ni om serien?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[VampireGirlElvira]
1/28/14, 10:57 AM
#1

Absolut. ^-^

AnnaMoonshadow
1/28/14, 11:02 AM
#2

#1 vad tycker du om det?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[VampireGirlElvira]
1/28/14, 11:10 AM
#3

Riktigt bra serie. Skulle också vela cosplaya, men har inte tid eller råd med att fixa till cosplaykläder. Plus att jag bor här uppe i Norrbotten, så det är svårt för mig att fara härifrån till t.ex Stockholm och till dom ställena som har cosplay tävlingar.

Novachan
1/28/14, 5:41 PM
#4

Kollar också på den, missade dock förra avsnittet så får väl kolla tv6play. Är det gratis att kolla där?

Sehvrin
1/29/14, 4:59 PM
#5

#4 Tv6play är gratis. Jag tittar på serien, men tycker att de flesta som är med i serien tar cosplay på alldeles för stort allvar. Dock roligt att se alla dräkter och även lite av arbetet bakom dem.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Yen-Chan
1/29/14, 5:22 PM
#6

Tror jag såg 1:a avsnittet, men har inte kollat mer sen dess. Gillar att se allas coola dräkter, men var inte så mycket för hela processen dit.
Hade cosplay varit kostnadsfritt och inte tagit någon tid alls så hade jag cosplayat hur mycket som helst!

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Annons:
KaiPon
1/29/14, 6:07 PM
#7

Såg första avsnittet, och blev SJUKT störd på Viktoria eller vad hon nu hette. 😡

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

parsee
1/29/14, 10:22 PM
#8

Gillar serien men tycker att fokuset kan ligga för mycket på tävlingar istället för att ha kul. Blir mer eller mindre irriterade på alla men syftar mest på Victoria och Monika eftersom de är otrevliga, tar credit för sina arbeten när de fått hjälp mm.  Yaya däremot är awesome! 

Intressant hur de gör sina cosplays, alla är grymma på det! Dock så förstår jag inte riktigt hur de hinner mellan konventen eller har råd för den delen 😐

AnnaMoonshadow
1/31/14, 8:09 AM
#9

mm, jag håller med om fokuset i serien. Yaya är ascool dock!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: