Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 643 ggr
Novachan
2014-01-18 09:14

Klädbutiker i Europa

Hej på er! Det här blir min första tråd jag startar. Jag vet inte om någon annan redan startat en liknande tråd men då får ni tipsa mig om vilken/vilka.

Jag har funderat på vart man kan åka utomlands i europa om man vill shoppa lolita-kläder/accessoarer eller goth-kläder/accessoarer (behöver inte vara från Japan) eller något åt det hållet. Det borde ju finnas nånstans än bra Japan. Jag har funderat mest på att det borde finnas en del i Storbritannien men skulle vilja hör tips på andra länder också. Samt skull jag vilja höra förslag på butiker i landet ni förslår (om ni har något).

Annons:
AnnaMoonshadow
2014-01-18 09:41
#1

Hmm… Det finns en angelic pretty-affär i Paris, jag har varit där och handlat. Det ska nog finnas något bra i London också, jag måste bara fundera lite på det. Återkommer när jag sitter vid en dator och inte mobilen ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

PrincessYume
2014-01-18 16:38
#2

I Norge finns det en butik som heter Neo Tokyo. Jag va där för 3 veckor sen och de hade en del accessoarer där ^^ Dock var det mest spelrelaterade saker/manga där, men en del accessoarer fanns.. Sen finns den butiken även i Tyskland och där är den betydligt större, och där vet jag att de har en del Lolita saker ;3

Upp till toppen
Annons: