Annons:
Etikettmusik
Läst 863 ggr
Pettson&Findus
2013-11-06 09:16

Live?

Hello! 

Jag är så sjukt sugen att gå på konsert igen, men jag är ju så dålig på att hitta information om olika band och deras liveturnéer, så frågar här. Några av mina favoritband är;

Diaura

MoNoLith

Alice Nine

LM.C

The GazettE 

BORN

DIV

SCREW

Versailles

Vet ni om någon av dessa (andra Visual Kei/j-rock band skulle kanske fungera också) har spelningar i Europa iår/början av nästa år? Skulle ju vara ännu bättre om de kom till norden, men det är väl inte så stor chans… Vet ni något?

Annons:
PrincessYume
2013-11-06 09:19
#1

Åh detta vill jag också veta ^^

AnnaMoonshadow
2013-11-06 17:11
#2

kanske går det att kolla på JaME? det var ett tag sedan jag var in på den sidan men de brukar ha mycket bra info om japansk musik i Europa så det är värt ett försök 🙂

Edit: japp, jag hittade en schema-funktion på deras sida där man kan söka både på världsdel och land, bara att klicka sig framåt i datumen och kolla!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

PrincessYume
2013-11-06 17:52
#3

Det finns ju ingenting i Sverige ju :c Eller de fanns något men de hade jag inte hört om :c Kollade resten av Europa men förutom Jupiter så händer ju ingenting roligt :c *ledsen*

AnnaMoonshadow
2013-11-07 07:29
#4

Då blir det bara till att vänta tills något händer då? Går inte att göra så mycket annat tyvärr 😐

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: