Annons:
Etikettövrigt
Läst 888 ggr
Calcifer
10/15/13, 11:32 AM

Tyfon mot Japan.

Det är en tyfon som beräknas gå förbi nära Tokyo tidigt imorgon och redan öser regnet ner och vindarna är läskigt starka. Jag tänker inte ens låtsas som om jag inte är riktigt rädd redan. Har dock inhandlat mat och räknar med att skolan är inställd så jag kommer gömma mig i sängen hela dagen. Jag hoppas bara att det går bra för alla i hela Japan, speciellt oss i Tokyo och de i Fukushima dit den tydligen är på väg. Det är tyfonen Wipha som är på ingång.

Här finns lite info:
http://www.japantoday.com/category/national/view/fukushima-in-path-of-strong-typhoon

Håll tummarna för att mitt hus inte typ blåser bort!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
unicornbat
10/15/13, 6:23 PM
#1

あなたは大丈夫です! (Du klarar dig!)

Calcifer
10/15/13, 10:26 PM
#2

Det är sjukt läskigt. Klockan är halv 6 på morgonen och det låter så sjukt högt ute att jag inte kan sova.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[PeterWem]
10/16/13, 1:04 PM
#3

Vaknade vid sex för att sedan somna om. Skönt man inte var ute då. Däremot var jag och kompisarna på Disneyland igår kväll :) Blev rätt blöt.

Calcifer
10/16/13, 1:13 PM
#4

Tyvärr var det flera människor som dog, dock inte i Tokyo (här är det bara ett dödsfall vad jag vet), men tydligen var tyfonen inte häftig nog för de spån jag har på min facebook lista…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Deleted Account]
10/17/13, 2:16 AM
#5

Har en vän därnere :< han sa att allt var ok, skolan ställde bara in en lektion och tvätten hängde kvar på balkongen. Phu…!

Upp till toppen
Annons: