Annons:
Etikettsajten
Läst 1622 ggr
AnnaMoonshadow
9/16/13, 9:51 AM

kpop-lista på Youtube

Hej gänget! Jag tänkte börja snickra ihop en spellista på vår youtube-kanal med kpop. Tanken är att listan ska vara till att ge personer nya på området en uppfattning om vad som är kpop samtidigt som det kan fungera som något för mer vana kpop-intresserade att komma till för att lyssna på en god blandning.

Eftersom det nu är vår gemensamma kanal kan ni väl ge mig massa bra förslag på videos som jag kan lägga till! Kom ihåg att det ska vara en rik blandning av allt inom koreansk musik, så tio låtar av samma band är inte vad jag ber om 😉

lägg gärna till videon i inlägget här nedan (genom att klicka på infoga video och kopiera in adressen) så jag inte behöver leta efter rätt video på egen hand 😛

Jag behöver er hjälp så dra er inte för att skriva!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Hoshi99
9/16/13, 1:37 PM
#1

Allt på EYK's Kpop chart :3 eatyourkimchi.com/kpopcharts/

AnnaMoonshadow
9/16/13, 2:16 PM
#2

#1 haha nu är det ju så att de har 100 låtar på den listan, och den uppdateras ju med jämna mellanrum så gamla låtar försvinner och nya kommer till 😛Därför jag vela ha tydliga förslag från er medlemmar istället, på specifika låtar ni gillar ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

P3-san
9/19/13, 12:40 AM
#3

Drunken Tigers låt The cure är en låt som jag har fastnat för och är inte den typiska pojkband K-popen.  🙂inte för att jag skulle ha nått imot om listan har låtar från Big Bang, SHINee eller Super Junior ^^

Yen-Chan
9/20/13, 5:28 PM
#4

oj wow, det finns huuur mycket som helst ❤️

börjar med Beast - Fiction :3

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
9/20/13, 5:29 PM
#5

2PM - I'll be back ^3^

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
9/20/13, 5:30 PM
#6

F(x) - Nu abo n.n'

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Annons:
Yen-Chan
9/20/13, 5:31 PM
#7

älskar den här, den är så charmig<3

B.A.P - Stop it

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
9/20/13, 5:36 PM
#8

Henry - Trap

(Skickar nu bara nååågra av favoriterna från olika band xD)

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
9/20/13, 5:37 PM
#9

Jay Park - Joah

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
9/20/13, 5:38 PM
#10

SHINee - Lucifer

Sajtvärd SydKorea Ifokus

AnnaMoonshadow
9/20/13, 8:56 PM
#11

Tack för alla förslag, så fort jag har tid ska de läggas till i listan :) Fortsätt så klart tipsa!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

P3-san
9/25/13, 12:54 PM
#12

W & WHALE  월광 ( Moon madness ) en av mina favorit drama OST

har dock aldrig lyckats hitta nån Pv för denna låt, men live versionen är mycket bra den också ^^

P3-san
9/25/13, 1:18 PM
#13

Sen har vi denna Kvinna! Ali, vet inte hur många gånger hennes sånger har fått mig att gråta och hennes röst mig att rysa.

Ali - I Tried Everything

Annons:
P3-san
9/25/13, 1:19 PM
#14

tycker dock själv att denna live version är bättre, man får mer kännsla i rösten ^^

AnnaMoonshadow
9/26/13, 7:26 AM
#15

ni har jättebra förslag! Har lagt in alla hittills nu. Men för all del, fortsätt posta!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Yen-Chan
9/27/13, 7:50 PM
#16

B.A.P Rain Sound~

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
9/27/13, 7:52 PM
#17

2PM - A.D.T.O.Y

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
9/27/13, 7:52 PM
#18

Nu'est - Face

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
9/27/13, 7:54 PM
#19

Jang Wooyoung - Sexy Lady

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
9/27/13, 7:55 PM
#20

Girls Generation - Gee

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: