Annons:
Etikettsajten
Läst 1600 ggr
[Victoria93]
9/10/13, 7:07 PM

Vad hände med gamla medlemmar?

Typ Tan-chan och de som var med här för över 4 år sedan…Hur länge har ni vart medlemmar här? Vart sen typ mars 2009 fast med annat namn, VictoriaR men hoppade av iFokus sen när jag hade mycket i skolan och inte lika intresserad av forum längre…var Medarbetare och tog nästan över när ingen ville driva fast var under 18 då så blev inte av…länge det här forumet har funnits nu 😎

Annons:
AnnaMoonshadow
9/10/13, 8:22 PM
#1

Tyvärr så kommer det och går medlemmar på forumet. Så som de flesta har man mycket för sig utanför forumet också så ibland försvinner folk när livet och tiden inte räcker till😐

Själv har jag varit aktiv i perioder sedan 2010 och det var inte fören när jag tog över värdskapet som jag försöker se till att kika in nästan varje dag😊

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Calcifer
9/10/13, 10:36 PM
#2

Jag har inte varit medlem så länge, mest för att jag började använda iFokus aktivt för bara några månader sedan. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lumina - 留美奈
9/10/13, 10:42 PM
#3

Jag är superny på iFokus, så har inte en aning. De som är aktiva nu är de som räknas i min bok. 😉

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

[Victoria93]
9/11/13, 7:30 AM
#4

Tycker bara det är konstigt att medlemmar här sticker, tror inte det är så på alla andra forum :o. Finns förresten fb sidan kvar jag skapade, är inte medlem på fb längre haha…sociala medier och forum kan ta upp mycket tid när man egentligen ska plugga >.

AnnaMoonshadow
9/11/13, 7:49 AM
#5

Vi har en Japan.ifokus-grupp kvar på FB 😉Tja, du berättade själv hur du tog en paus från iFokus? Jag tror det är lätt att släppa sådana saker när det blir mycket annat som tar upp ens liv 😛

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Lumina - 留美奈
9/11/13, 8:36 AM
#6

Jag är själv inte så förtjust i formen på forumet. Kanske fler känner så och låter bli att komma av den anledningen. Vad vet jag? 😐

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Annons:
Aily
9/11/13, 9:50 AM
#7

Till och från sedan 2010 har jag varit med.

 

AnnaMoonshadow
9/11/13, 10:11 AM
#8

#6 vad med forumet är du inte så förtjust i?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Lumina - 留美奈
9/11/13, 11:01 AM
#9

#8 Formen… hur ska jag förklara det? Det är inte JapaniFokus utan hela iFokus-sajten.

Jag hade nog hellre sett att mycket av det som ligger på sidorna i stället legat ovanför eller under posterna, så att inläggen kunde bli lite bredare. Som det är nu, använder jag inte kategorierna alls när jag läser inlägg, utan jag ser alla trådar med nya inlägg vilket gör att syftet med kategorier lite försvinner, om jag inte vill gå tillbaka till något.

Jag är gammal och gillade formen på forumen som de var förr… Scary att jag sa det där själv… 

Men allt det är är kanske en vanesak? Jag har ju bara använt sajten sen i juni i år. 😞

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

AnnaMoonshadow
9/11/13, 4:03 PM
#10

#9 aha! jag förstår vad du menar och jag håller med dig. Har dessutom sett andra som kommenterat liknande saker på andra sajter, bland annat läste jag ett superbra förslag att kunna nåla trådar i kategorierna istället, för att inte nålade trådar och det som är nytt ska ta upp allt utrymme. Vi hoppas att det blir bättre men får tills vidare vänja oss med hur det ser ut nu 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Lumina - 留美奈
9/11/13, 5:49 PM
#11

#10 Ja, det kan alltid bli bättre. 😉

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Azmaria
9/11/13, 7:51 PM
#12

*kravlar långsamt ur min grotta och sträcker upp min hand*

s-sa någon gamla medlemmar?

Skämt åsido. Jag är ännu kvar, men jag kommer och går lite när jag vill och har tid, jag önskar dock att de var mer livligare så man hittar oftare hit, ahaha. :D

Make Pasta not War, Vee~

[Deleted Account]
9/12/13, 1:40 AM
#13

Oj, jag har vart medlem ett bra tag men jag är nästan som "den tysta observatören" så jag märks inte sådär värst mycket.. xD skriver lite då och då. Jag anordnade lite tävlingar förut.

Annons:
AnnaMoonshadow
9/12/13, 7:30 AM
#14

Vi oldies finns kvar :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Victoria93]
9/12/13, 5:30 PM
#15

haha där ser man!

Zolah
9/19/13, 12:05 PM
#16

vet inte hur länge jag varit medlem just på JiF, men totalt har jag varit medlem i iFokus sedan 2009

Upp till toppen
Annons: