Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 1318 ggr
djurtok
7/27/13, 7:34 PM

Närcon dräkt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag har ritat min Närcon dräkt och bestämt linser. Vet någon var man kan beställa en liknande dräkt? Vet inte heller var jag ska köpa mina Linser, har ett ställe där jag kan köpa men skriv gärna var ni köpte era (om ni använder några!) Mitt tema är varg så jag skulle vilja köpa varg tänder, Mina två tänder i sidan växer snett så det ser ut som hugg tänder, annars får jag nöja mig med det, men ibland finns det att köpa fejk tänder med special lim som man kan ha, Bilden till vänster är linsen jag vill ha) Hoppas det inte blev allt för klöddigt ;3

För evigt med Gaia

Annons:
djurtok
7/27/13, 7:35 PM
#1

Konstig bild, är inte direkt en konstnär ;D

För evigt med Gaia

PrincessYume
7/28/13, 3:49 PM
#2

Närcon är ju slut :3

djurtok
7/28/13, 7:03 PM
#3

Menade till nästa år : )

För evigt med Gaia

[Deleted Account]
7/28/13, 10:09 PM
#4

Jag skulle rekommendera Färgade linser som säljer både kattlinser och hörntänder :) har själv köpt dom som heter "Stifttänder De Luxe" till en varulvs-cosplay och de funkar prima att sätta både på nere och övre käke!

Dom säljer som sagt även linser där, men om du letar efter lite större ögon (14 mm, Dockögon) är PinkyParadise väldigt professionella och har mycket att välja mellan, men med posten kan det ta upp till 2-3 veckor för att komma fram.

Glöm inte linsvätska! Linsbehållare brukar oftast medfölja när du köper linser, t.ex från Färgade linser.

Jag såg nyligen en söt simpel skoluniform på Tradera för ett bra erbjudande, men annars skulle jag beställa från BodyLine. Bodyline har helt fantastiska kläder för snälla priser :) har beställt där flera gånger och är nöjd varje gång. Jättebra kvalité men ibland kan man råka på tullen och få betala lite extra.

Gör du svans & öron själv? <3 :3

djurtok
7/28/13, 10:43 PM
#5

Hej Bra jag fick svar på allt! :) Jag ska kolla in där imorgon lite sent just ju ;) Verkeligen bra att de hade både tänder och linser som funkade bra! :3 Öron får jag nog göra själv hittar ingenstans där det finns.. ;/ Svans hade jag gärna beställt om det fanns ;)

För evigt med Gaia

[Deleted Account]
7/29/13, 11:41 PM
#6

Vad kul att du blev nöjd :D öron och svans brukar inte vara så svåra att göra hemma med lite tyg, lim och nål och tråd !

Annons:
djurtok
7/30/13, 8:42 AM
#7

Okej :D Får väl klippa itu min soff pläd, den ända med vit 'päls'. ;)

För evigt med Gaia

Aily
7/31/13, 11:52 PM
#8

Borde finnas guider på internet om hur du smidigast gör din egen svans. 🙂

 

djurtok
8/1/13, 8:32 AM
#9

#8 Får kolla upp det, Tack! :)

För evigt med Gaia

Upp till toppen
Annons: