Annons:
Etiketterjapanskaspråkstudieröversättningar
Läst 1143 ggr
Kokonattsu
2013-06-18 19:05

Pluggkompis?

Hej,

Jag skulle vilja öva upp min japanska igen undrar om det finns någon här på iFokus som är intresserad att plugga japanska ihop? Vore ett plus om man bodde i umeå när jag själv gör det så att man lätt kunde träffas. För mig spelar det ingen roll om du är nybörjare eller inte. Själv så måste jag gå tillbaka till grunderna igen när jag inte pluggat något på två år, vilket resulterar att man halkat efter.

Har pluggat i Japan i 3,5 månad 2008 så jag kan en del men måste som sagt tittat tillbaka för att få upp det igen. Det kan nämnas att Japan och det japanska språket fascinerar mig väldigt mycket.

Man kan svara antingen här eller skicka ett meddelande till mig. Om du är tjej eller kille har ingen betydelse. 

/Erika

Annons:
Zolah
2013-06-18 21:24
#1

Jag skulle vilja plugga japanska ( bor i skellefteå ) men jag vet inte alls hur jag ska gå tillväga om jag ska vara ärlig :/

Kokonattsu
2013-06-18 23:09
#2

Roligt :). Hur menade du med att du inte vet hur du ska gå tillväga?

Zolah
2013-06-19 07:50
#3

Ja, var man kan hitta klasser eller liknande xD

[Deleted Account]
2013-06-19 23:17
#4

Klasser? o_o Jag tror hon menar att sitta och öva, skulle själv behöva hjälp med att plugga Japanska men bor allt för långt bort.

Kokonattsu
2013-06-20 12:35
#5

Jo det är precis som Yossi säger att jag tänkte mer på att sitta och öva tillsammans. 

Zolah om du är ute efter att plugga i klasser så rekommenderar jag Högskolan i dalarna. De erbjuder japanska distanskurser.  Tror Umeå Universitet har något liknade men jag tycker de har bättre utbud i dalarna.

Yossi du skulle inte kunna tänka dig att prata via skype? För mig är det nog mer att jag måste få rutin på det för att börja komma igång igen.

[Deleted Account]
2013-06-24 02:15
#6

Åh absolut! Jag skickar dig mitt Skype-namn via PM :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: