Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1054 ggr
Vickioz
2013-05-17 22:36

Fruits Basket

Jag såg precis klart Fruits Basket (Haha kan inte andas för jag gråter så mycket ;3). Tyckte då slutet va lite sådär, för som vanligt med animer så får man ju inte se ritktigt hur det slutar. *suck* Så jag undrar, i mangan, finns det en fortsättning då? Eller stannar den på samma ställe? Vill veta om hon väljer någon av dem (obiously gör hon väl de…) Och om ni läst mangan, kan ni länka då? :) Eller finns det typ en ''after story''? ^^

Annons:
Azmaria
2013-05-18 02:28
#1

Oooh Fruits Basket, en gammal goding och klassiker för mig.

Jag minns att jag för länge sen postade och skrev om Fruits Basket mangan i en tråd här på Japan iFokus, men den är inbäddad på sajten och kan inte hitta den.

Nåväl som kort svar på din fråga;

Frutis Basket mangan tar inte slut där animen slutar.

Den fortsätter lååångt låångt och berikar historien ännu mer. Jag lovar, fortsätter du med Manga, Du blir inte besviken! >u< Det är så mycket mer och frågorna man hade i animen klarnar upp i mangan för att inte tala om att mycket mer hemligheter avslöjas.

Men jag skall inte gå in på detaljer, nejdå. Här skall inget spoilas. Det är mycket roligare om du läser igenom det själv :D

Jag läste Manga i bok form, har alla volymer hemma.

men det finns säkert på någon read-online-hemsida, så som

mangafox

där du kan läsa seriern. (du kan söka upp det på google)

Mangan är som sagt komplett så du kan sträckläsa serien utan att vänta på följande kapitel.

Ha en trevlig läsning~ ^^

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2013-05-18 08:00
#2

Furuba är en klassiker! Jag håller med föregående, du måste läsa mangan, speciellt när du gillade animen så mycket. Börja gärna om från början eftersom, precis som Az sa, så händer det massa mer och man förstår hela historien djupare! Wiiie~ jag blir så glad av att nya människor får upp ögonen för serier jag älskar 😂 Och ja, den borde vara lätt att hitta på "read Manga online"-sidor, finns nog även att ladda ner från mangatraders skulle jag tro ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Vickioz
2013-05-18 14:18
#3

Nu måste jag verkligen läsa den c; Kommer dock inte köpa serien, har ingen lust att betala 1500+ ^^ Sen är det ju så jobbigt att läsa via datorn, men det får väl gå ;3 I animen så är det ju ändå inte speciellt mycket romantik, men är det de i mangan? :) 

Btw hur gör man typ så att man svarar på någons inlägg i trådarna? ;3

Upp till toppen
Annons: