Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 1350 ggr
AnnaMoonshadow
5/2/13, 11:20 AM

ETSY.com

Har ni några favoriter bland ETSY-butikerna? här är ett utmärkt ställe att tipsa om dem!

För er som inte vet är ETSY en sida där man kan sälja sina handarbeten online utan att behöva ha ett eget företag eller sida. Det är som en stor marknadsplats online. Det som är så smart med ETSY är att man kan hitta handgjorda tillbehör till många av de japanska klädstilar som det inte går att köpa i vanliga butiker, man kan hitta saker till cosplay och en hel del andra grejer. Det som gör det hela ännu mer speciellt är att man ofta lätt kan få kontakt med personen bakom sakerna och till och med lyckas specialbeställa saker om man har någon idé men inte är pysslig nog att göra det själv.

Några av mina favoriter är: 

Cute Moonbunny

Fallen angel design

Kittywood Design

Nest Pretty Things

Sweet Dolly House

nu har jag säkert glömt någon men då slänger jag nog in den senare. Det jag nu vill veta är om ni har någon egen ETSY-sida? eller har ni några ETSY-favoriter? Det behöver så klart inte ha med stil och kläder att göra, allt som rör Japan och Asien är intressant för oss andra :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Wanzel
5/3/13, 11:32 AM
#1

Etsy kan vara den bästa sidan på nätet!
Älskar att det finns så mycket olika saker. Och dessutom "craft supplies", som är intressant för mig.

Har alldeles för många favoriter. Kan ju avslöja att jag har ca 250 sidor på min Like-list hehe 😂

[Deleted Account]
5/5/13, 5:43 AM
#2

Waah❤️ Min favorit Etsy butik ChibiBunny flyttade till nån hemsida som hette ArtFire efter att utbudet ökat (>_<;) men tycker ändå att jag borde nämna henne här, kanske någon följde butiken också? Hon designar urgulliga dekorationer till hushållet + accessoarer.

AnnaMoonshadow
5/5/13, 10:17 AM
#3

#2 ohh, där fanns det ju massor med söta saker 😃

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Deleted Account]
5/5/13, 5:06 PM
#4

Haha ja :) siktar själv in på några fina kuddar!

[Skymning]
5/5/13, 5:52 PM
#5

Å vilka mysiga butiker.

Upp till toppen
Annons: