Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 2161 ggr
Azmaria
4/7/13, 12:51 AM

The GazettE kommer till Finland

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni visual Kei fans har säkert hört att det stora populära The GazettE skall göra  en turnée i Europa?

Tyvärr kommer det inte att ha konsert i sverige. Men de har slått fast vid att de kommer till grannlandet Finland. Är ni ett stort fan av The GazettE och känner på er att offra för att se dem, passa på då iår. För man vet inte när de kommer att besöka norden igen. Tro mig, det kan ta många år.

Så när är konserten? : 29 september

var?: the circus, Helsinki, Finland

biljetter och utsläpp?  http://www.tiketti.fi får ni biljetterna. De släpps ut den 10.4 alltså på en onsdag!

här är mer information om konserten för er som är intresserade, sidan är på engelsk översättning.

http://www.jrocksuomi.fi/thegazette_english.html

jag har själv planer på att fara, eftersom de har haft stor inverkan på mig när det kommer till jrock. ^^

*bild från deras senaste album outfit look; Division.

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Skymning]
4/7/13, 2:39 PM
#1

De kommer till Paris också, vilket kan vara snabbare att ta sig till för de som bor i södra Sverige.

AnnaMoonshadow
4/8/13, 6:59 AM
#2

Riktigt intressant :) tyvärr kommer jag själv nog inte kunna lägga pengar på det här i år, hade varit väldigt roligt annars ^___^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
4/8/13, 3:15 PM
#3

#1 det kan jag tro för dem ^_^ men kanske det blir dyrare med resan? XD tänkte med flyg o allt Haha. Jag tänkte bara allmänt på närmaste landet i norden man kunde ta sig. Men jo, Paris e oxo en möjlighet. XD #2 aww de är lite synd, o jo informerar det bara så de som är intresserade får veta ^.^ Om ja minns rätt oxo så kommer de ti tyskland oxo så de e ju ännu närmare södra Sverige ^^

Make Pasta not War, Vee~

Quennie
4/9/13, 8:18 PM
#4

Jag ska faktiskt till Finland och se dom.. Hade sån tur att en av mina vänner ville se dom också så imorgon blir det att köpa biljetter och sen fixa hotell o flyg.  

Önskar att andra band vågar komma upp till oss också. :)

"You only live once so just go fucking nuts." -  Mitch Lucker

Instragram : Quennielee sägs det. ^^

Aily
4/12/13, 12:43 AM
#5

För mig känns det som om det billigare alternativet är Helsingfors även för oss i Sydligaste Sverige, om än marginellt. Paris känns ju mer spännande om inte annat. 😃

 

[luneri]
4/12/13, 2:50 PM
#6

Vilken nyhet! Trodde inte de skulle besöka norden. De har bra spelningar så ska se om jag kan ta mig dit.

Annons:
Upp till toppen
Annons: