Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 7655 ggr
[luneri]
3/23/13, 3:39 PM

Tips på streamingsidor för anime

Någon som har tips på bra streaming site som har animes? 

Jag har inte sett anime-serier på typ 10 år eller nåt och nu fick jag helt plöstligt lust att se Full Metal Alchemist och fortsätta kolla på Naruto

Någon som vet hur det ligger till med Naruto, gör de fortfarande avsnitt eller har den fått ett slut? Hur många avsnitt är den uppe i nu? 

Som sagt, jag har vart helt off när det gäller Anime och Manga och sådant.

Annons:
AnnaMoonshadow
3/25/13, 6:07 AM
#1

Narutomangan kommer fortfarande ut. Första svängen av animen slutade på strax över 200 avsnitt och därefter påbörjades Naruto Shippuden som ligger på något över 300 avsnitt om jag inte minns fel. Den ska dessutom fortfarande vara igång.

När det kommer till streamingsiter så finns det så många att det räcker med att googla lite snabbt på "anime online". Vet att jag har vänner som kollar på Animefreak.tv och watchanimeon.com så någon av dessa kanske är värda att testa?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[luneri]
3/25/13, 11:29 PM
#2

tack för infon! 

Jag kollade lite på google på streaming sidor, men jag fick leta en del innan jag hittade en sida som gick bra att streama från.

AnnaMoonshadow
3/26/13, 9:22 AM
#3

#2 jo, det brukar ju vara lite varierande kvalité beroende på vilken serie man ska se m.m ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[luneri]
3/31/13, 12:48 PM
#4

Någon som vet vilka avsnitt som är Fillers i Naruto? Hört att det är en hel del. Dem skippar jag gärna.

AnnaMoonshadow
3/31/13, 8:20 PM
#5

jag googlade lite, kanske kan

detta

vara till hjälp?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[luneri]
4/12/13, 2:43 PM
#7

Tack!

MintCon
4/19/13, 10:48 PM
#8

Naruto är fullt igång! <3

/Leah

[luneri]
4/20/13, 12:19 PM
#9

Jag har sett klart på Full Metal Alchemist, men så upptäckte jag att det finns en Full Metal Alchemist Brotherhood. Ni som sett den, är den bra? Vad jag upfattat det som så är det nästan som första serien. 

Nu när jag börjar bli sjuk och allt är det ju egentligen perfekt att börja med Naruto, och slappa till det idag :P

AnnaMoonshadow
4/20/13, 10:19 PM
#10

#9 det jag har hört ska de vara rätt olika, brotherhood ska mer följa mangan där orginalanimeserien drar ifrån, så vi har lite olika info ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[luneri]
4/21/13, 9:11 PM
#11

är Brotherhood versionen bra, ni som sett den?

RinRainicorn
4/23/13, 3:14 PM
#12

http://otaku-streamers.com/ :D jätte bra :) bli medlem så kan du streama animes och även hålla koll på vad du sett :)

De streamar Anime och asiatisk drama,uppdaterar snabbt och är jätte vänliga ^^ Har mycket Anime och alla har engsub :D juste blir du medlem skicka en vänförfrågan till mig ^^ Heter RinRainicorn där med :D

Jag är en otaku(anime,manga,japan-nörd) som pratar snabbt =u= <3
BLI MIN VÄN! [desperat]
har ingen speciell signatur så det får väl duga xD

AnnaMoonshadow
4/24/13, 7:49 AM
#13

#12 ohh, sidan verkar bra. Tror jag ska bli medlem  för att testa den jag med :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Zolah
8/16/13, 10:46 AM
#17

crunchyroll.com finns ju också, licenserad Anime osv blir bortaget så allt är legal :3

Yen-Chan
8/18/13, 12:01 PM
#18

GoGoAnime brukar jag kolla på

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Kakaokaka
8/19/13, 4:03 PM
#19

#11 Jag tycker att fma brotherhood är 10x bättre än fma, så du borde se den! :) Edit; www.eyeonanime.com är en bra sida. Men jag kollar oftast på animefreak.

houssam3131houssam@gmail.com
#20

Anime party " rel="noopener noreferrer" target="_blank">this is Anime party 

Annons:
Sigrun
1/2/18, 10:10 PM
#21

kissanime.com finns med.

Hitionuke
2/14/18, 5:53 PM
#22

Själv använder jag kissanime för att kolla på Anime. Från de sidor jag testat hittills så har kissanime bäst kvalitet.

Cola&Bacardi
2/14/18, 8:49 PM
#23

Jag brukar se på 9anime

Mvh Linnea 

Upp till toppen
Annons: