Annons:
Etikettsajten
Läst 1062 ggr
AnnaMoonshadow
12/10/12, 10:11 PM

Regler, länkar och positivism!

Idag har det tillkommit några nya länkar i länklistan och sajtreglernas utseende har till viss del förändrats. Arbetet med att få igång sajten igen är med andra ord på gång.

Jag ville bara samtidigt slänga ut ett stort tack till er trogna medlemmar som är in och kommenterar på sidan och nu vill jag be er om en tjänst: tipsa alla vänner ni känner kan vara intresserade av JiF för att vi ska ha en möjlighet att få igång forumet ännu mer. Ni får också mer än gärna länka till Jif i er signatur om ni har iFokus Insider.

utöver detta har jag även en förfrågan, finns det någon som är extra intresserad av japansk kultur (utanför musiken och draman) eller japans historia som hade tyckt det kan vara roligt att skriva en artikel eller två till sajten? Det är nämligen tyvärr så att dessa två kategorier är något som flera gånger efterfrågats men som vi i admin inte kunnat tillgodose då vår kunskap inte sträcker sig så långt. Bara en tanke alltså!

Hoppas vi i alla fall kan hjälpas åt att dra igång intresset igen, fighto!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
12/11/12, 8:56 AM
#1

Jag kan också låta meddela att aktiviteten redan börjar röra sig uppåt. Admin har nämligen en liten räknare där forumaktiviteten kan ligga mellan 0 och 9999 poäng. Förra veckan låg vi på strax över 100 poäng vilket resulterade i en orange markering, nu ligger vi på +400 och är ljusgrön, den näst bästa kategorin. Toppen!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Aily
12/11/12, 9:40 AM
#2

Gött att det blir bättre! Skrattande

 

Upp till toppen
Annons: