Annons:
Etikettcosplay
Läst 1785 ggr
jonna_1234
2012-10-23 11:51

[K] Cosplay

hej vill köpa en cosplay dräkt ! skicka bilder här om du har någon cosplay dräkt :3<3

mvh jonna <3

Annons:
AnnaMoonshadow
2012-10-24 09:13
#1

Hej jonna, jag har som moderator gått in och ändrat inläggets rubrik för att passa forumsreglerna för köp och sälj, då får gärna läsa igenom dem.

Jag har också tagit bort din dubbelpost och skulle bli glad om du även förtydeliga ditt inlägg lite genom att förklara vad du vill ha, vad det får kosta och hur du vill få hem det ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2012-10-24 09:15
#2

jag skulle dessutom kunna tipsa om vårt länkskafferi som finns i menyn högst upp, där kanske du även skulle kunna hitta länkar till onlinebutiker som säljer cosplay :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

jonna_1234
2012-10-25 10:55
#3

de är bara att man kommer laddar upp en bild på någon cosplay dräkt. och jag vill att de ska skickas :) stil L,S och XS

Upp till toppen
Annons: