Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 2507 ggr
AnnaMoonshadow
10/7/12, 8:39 PM

Kigurumi.se

Fick precis ett mail om att kigurumi.se äntligen öppnat sin webbshop, toppen för alla er som vill beställa en Kigurumi från Sverige, priset ser också helt okej ut ^__^

Tyvärr hade de ju inte just den jag vill köpa men hoppas andra kan hitta vad de vill ha. Lägger även in den i vårt länkskafferi

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Jokaso
10/8/12, 7:39 AM
#1

Haha! OMG! Här klickade jag in på länken utan att veta vad Kigurumi var för något! Kul att bli helt överraskad nån gång XD

De var faktiskt fina, men jag säger inte mer ifall fler än jag klickar av nyfikenhet.

AnnaMoonshadow
10/8/12, 10:06 AM
#2

#1 hehe roligt om du fick lära dig något nytt ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

LinaN
11/2/12, 3:56 PM
#3

hellre en sån än en vanlig onepeice ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

AnnaMoonshadow
11/2/12, 9:55 PM
#4

#3 jag håller helt med dig! Ser mycket mer inbjudande ut

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: