Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3472 ggr
AnnaMoonshadow
1/23/12, 2:19 PM

OT/Chattråden #28

Forsättning från #27.

Här skriver vi om allt möjligt som händer i våra liv. Ett utomordentligt sätt att lära känna varandra bättre ^__^

[Fortsättningen finns här // KaiPon, Sajtvärd på JiF]

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
KaiPon
1/23/12, 3:41 PM
#1

Internet clasic; FUUURST!!

Nej, men fck nyss 50 spänn av mamma för att jag är duktig och slutat röka :3 Iofs var det i en trisslott, men iaf, pengar om pengar, right? Kan ju lösa in den ändå, inte så vårt :P

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fckingdead
1/23/12, 5:19 PM
#2

Sitter som vanligt och spelar Transformice när jag igentligen ska plugga!

www.transformice.com testa (=

 

 

Malteråttan (L)

[Momiji]
1/23/12, 6:12 PM
#3

Mums mums med ekorrens ekolgiska kex Glad

Onslow
1/24/12, 8:21 AM
#4

Trött och stressad. Är i Gamleby den här veckan (hem på fredag) med skolan och hon jag delar rum med är sjuk, misstänker jag… Med min emetofobi betyder det extrem ångest. Kan inte äta av maten - det har blivit något av en vana att inte göra det med skolan. Äter aldrig när jag är med just skolmaten - den är vidrig och får mig bara att må ännu mer illa. Ångesten och stressen gör att magen värker, jag fryser, och mår illa. Kan inte gå ordentligt eftersom jag är alldeles yr. Det är som en konstig ätstörning. Hemma äter jag jättemycket - i perioder som om jag skulle ha BED, men i skolan, ingenting. Jag klarar bara inte av det. Det är hemskt att säga att man önskar sig anorexi - men även om jag vet hur hemskt det är kan jag inte hjälpa det. Vill bara bli smal. Jag har en sjuk syn på skönhet, men jag tycker oftast inte de med anorexi är alldeles för smala. Smala, väldigt smala, men inte för… Jag kommer få så mycket hat för att jag skriver det här, me behövde skriva av mig någonstans…

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

KaiPon
1/24/12, 10:02 AM
#5

#4 Får du hat härifrån pga det du skrev kommer jag säga till dom på skarpen. Detta är ett ställe där man ska känna att man hör hemma, inte att man får hat för det man skriver! Oavsett vad man skriver. Du behövde skriva av dig, och har du rätt att göra det här! Det gäller alla här.

Synd att du har det jobbigt med maten och så. Vet själv hur det är, har också nån typ av konstig ätstörning; jag kan inte äåta utan att må illa. Nu har det iofs blivit lite bättre, men det finns fortfarande där. Men om du någonsin behöver någon att prata med, var inte rädd att skicka iväg ett PM till mig ^^

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
1/24/12, 4:17 PM
#6

# 4 Fy så jobbigt det låter, håller alla tummar och tår jag har för att du ska känna dig bättre snart, skickar iväg en kram till dig!

Annons:
Azmaria
1/24/12, 7:03 PM
#7

#4 awweh, kram från mig med~ hoppas de blir bättre med matproblemet. :/ Hur skulle de vara om du tog mat hemifrån o äter det i skolan istället för skolmaten? Då behöver du inte gå på tom mage hela dagen i skolan iaf~. Typ som nån frukt eller något? inte mycket men alltid något~ :)

Idag blev det ordentliga cosplay fotografering i skolans fotostudio. Jag blev fotad i min Soviet Russia samt Korea cosplay med sytemkamra och analog med framkallnings film.

Om några dagar får jag se hur det blir.

+ Så har jag åter igen ändrade cosplay planer XD Nu ahr jag bestämt för att köpa en helt outfit. Det blir Elizabeth från Sound Horizons 7th story Märchen.

Sedan skall jag möjligen sy en 7 years war version av Hungary från Hetalia, och denna kommer jag antaglien att tävla med på Närcon XD

Wohoo~

Ringde också efter Sommarjobb idag. Till ett växthus. Verkar positivt och jag tror att jag får jobb där under sommaren :D Men det får jag först reda på om en vecka. Jiihoo~

Money money money,~

Österrike om mindre än en Månad. Alperna, här kommer jag o ränna ner som en annan skidterrorist i backen~!

XD

Make Pasta not War, Vee~

KaiPon
1/25/12, 11:24 AM
#8

Woot har kjol på mig idag. Kallt, men totalt värt det då jag är på maya humör och har då Punky Heart tröjan på mig samt kjol och leggins i samma färger XD Ska käka pizza eller nåt till lunch, då det är fisk här idag, och gillar inte skolfisk. Eller så köper jag Sushi, men vad det blir får vi se ^^

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
1/25/12, 11:53 AM
#9

Ser ut som världens dregg idag. Eksem i hela pannan och hårbotten. Så mitt hår som var så rent och fint är nu indränkt i nå gegga och pannan är insmord med ett tjockt lager salva. Har på mig en gammal babyblå kofta och jeans som är 2 storlekar för stora med blommor broderade på arslet.

Ska till frissan idag och just nu lutar det åt att låta hon klippa av större delen av håret. Eksemet brukar bli bättre då.

Sen kommer min gamla klasskompis från folkhögskolan upp hit idag Glad Ska bara se till att sno henne från hennes pojkvän, annars kommer dom väl sitta som klistrade vid varandra

KaiPon
1/25/12, 8:20 PM
#10

Best. Episode. Ever! <3

Full Saga, oh yeah XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Azmaria
1/25/12, 10:07 PM
#11

woot woot. Jag skrev förra veckan en tent/prov i människans genetik som var dösvår. >.< Det var sista tent tillfälle och jag har blivit underkänd i den förra. När jag blev underkänd trodde jag att provet gick bra. Frågorna var svåra jo, men jag kunde åtminståne svara på dem XD. LOL men tyvärr inte.

Nu i de andra provtillfället var frågorna som värst. Kunde ingenting, jag flummande ihop svar o skrev endast en halv sida på varje svar(krav är typ 1 sida, lol) Och Idag fick jag reda på mitt resultat; jag blev godkänd! o_O och inte nog med det, från en skala från 1-5 så fick jag t.o.m. en 2:a!!

WTF?! XD läraren kanske hade humörsvängningar när hon rättade våra provsvar… XD

Make Pasta not War, Vee~

[Momiji]
1/26/12, 9:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

# 11 Tummen upp!

Här är hälften av allt hår som jag blev av med igår(andra halvan hade den andra frissan passat på att sopa undan när hon var klar med sin kund):

Onslow
1/26/12, 9:42 AM
#13

#12 Pics or it didn't happen! ;)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
[Momiji]
1/26/12, 10:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Före och efter

Onslow
1/26/12, 12:27 PM
#15

#14 Skitsnyggt! :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Momiji]
1/26/12, 12:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

# 15 Tackar Glad Har färgat det nu och fixat det nu Glad

(Ignorera eksemet i pannan)

KaiPon
1/26/12, 5:01 PM
#17

Borde sluta kolla på docksidor..  Blivt kär i lilla drakpojken Pixiu nu som jag ska beställa när jag fått studiebidraget. Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
1/27/12, 12:34 PM
#18

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
1/27/12, 9:05 PM
#19

Hej gänget! Jag känner mig så dålig som sagt att jag ska bli mer aktiv och sen har jag varit borta i flera dagar igen. Får skylla på att det är intensiva veckor trots att jag aldrig verkar ha något roligt att göra. Har precis inlett min andra kurs på programmet och jag kan nu glatt berätta att jag är fullt godkänd på 1/10 av min utbildning, bara 9 terminer kvar nu då ^__^'''

Har suttit idag och försökt förstå mig på Etik-globaliserings-boken som vi har att läsa på engelska, men jag somnar bara >___< den är dötråkig! Men måste verkligen se till att kämpa på med skolan nu så jag kan åka till Paris utan problem.

Usch, efter Parisresan ska jag börja träna och ändra min kost igen, har börjat gått upp i vikt igen T__T Men jag har lyckats en gång så jag tänker lyckas igen!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
1/28/12, 5:13 PM
#20

#19 Det är lugnt ^^ Skolan går före :P

Själv fick man kämpa mot extrem ångest och panikattacker efter två sms från random nummer jag inte kände igen och som vägrade säga vad dom ville .__. Har telefonfobi <//3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
AnnaMoonshadow
1/28/12, 10:28 PM
#21

#20 Usch ja, telefonfobi är inte roligt. Jag har också haft stora sådana problem. För ett par år sedan kunna jag inte ringa upp någon över huvudtaget. Fast jag tränade bort ganska mycket av det förra sommaren då jag jobbade som kundservicemedarbetare och svarade i telefon en hel sommar. Jag tycker fortfarande det är obehagligt men nu kan jag i alla fall ringa folk om jag måste :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
1/30/12, 1:06 AM
#22

#21 jag är också så envis att jag kämpar mot det, men med tanke på att denne vägrade berätta vem dom var gjorde saken ganska mycket värre.. .__.

Men SNART! Snart kommer jag kunna beställa min fina Pixiu! <33333 Gah vad jag längtar!

Och går saker som jag hoppas att dom ska idag så kanske jag dessutom kan köpa tre dockor till, utöver Pixiu >w< <33 Då kommer Pon få en tvillingsyster :D

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fckingdead
1/30/12, 1:37 AM
#23

Jag är helt galen av Lm.c! Helt galeeeet, även efter ett år, Men nu vill jag typ ha saker om dom, Någon som har koll på nå sidor eller ställen i sverige man kan skaffa olika *FAN* saker typ? Om nån fattar min underbara svenska.. (=

Jag är lite ny på denna sajt, Trodde inte det fanns någon sån här sajt. Men tycker att inget händer här typ, lite tråkigt ^^

 

 

Malteråttan (L)

KaiPon
1/30/12, 1:45 AM
#24

#23 Välkommen till Japan i Fokus! ^^ LM.C gillar jag också, såg dom live 2010 <3 En av de bästa dagarna i mitt liv (endast toppat av Gackt konserten 2011 XD) <3

Sådär jättedött är det inte precis, men jag som är Sajtvärd samt mina Medarbetare har tyvärr ganska mycket att göra med skola och sånt och kan då inte alltid vara inne. Jag försöker dock vara inne på iFokus dagligen. Men just nu jobar jag på en ny artikel och försöker planera lite nya ämnen och så. Dock har jag även annat att göra här på iFokus.

Dock så får ju ni medlemmar starta trådar och sånt om vad som helst om ni vill. Har du nåt speciellt ämne du vill se en artikel eller liknande om, skriv gärna det i den nålade tråden 'Vad vill NI se här?' och berätta! På så sätt kan vi bakom sajten hjälpa er medlemmar att hitta just det ni är intreserade av.

Har du frågor, kontakta gärna mig eller mina Medarbetare så svarar vi så fort vi kan.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Azmaria
1/30/12, 4:12 PM
#25

#23 Hejsan på dig, då delar vi samma intresse då, o kan på samma gång meddela att LM.C kommer till Finland i Maj i år. Som du har pengar o tid och intresse kan du laga dig till Helsingfors på deras konsert 8D

Vet dock inte om de kommer till sverige, eftersom de ryktas om att uppcon få  LM.C dit. Men som sagt rykte. Det är inte 100% bekräftat som LM.C konserten i Finland ^^

Make Pasta not War, Vee~

fckingdead
1/30/12, 4:24 PM
#26

#25 ååh, Tur att jag fyller år snart, så kanske jag kan ta mig dit, hihi <:

Vetdu var man kan hitta biljetter och sånt? så man har lite koll iallafall (=

 

 

Malteråttan (L)

Azmaria
1/30/12, 5:53 PM
#27

#26 Awesooome 8)

Du kan skaffa bilJetter från Tiketti.fi. :>

http://www.tiketti.fi/LMC-JPN-Tavastia-klubi-Helsinki-lippuja/14334

De kommer att spela den 13.5.2012 i Tavastia-Klubi i Helsinki/Helsingfors, biljetterna kostar 32€ styck ^^ och klockan 18:00 på kvällen är de insläpp~ :D

Jag skall laga mig dit, kommer att skaffa biljetter om ca en-två veckor eller så xD

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
fckingdead
1/30/12, 7:07 PM
#28

#27 Naajs, tack så mycket : D Måste man ju verkligen passa på, man vet ju aldrig om man får chansen igen heller ^^

 

 

Malteråttan (L)

Azmaria
1/30/12, 7:25 PM
#29

#28 No problema amigo ^^ De är sant jo ^^ Dom är så underbara med sin musik o personlighet 8D man får lyckorus av deras musik :D

Make Pasta not War, Vee~

[Momiji]
1/30/12, 9:37 PM
#30

Arbetsförmedlingen imorron. Usch, fy och blä för det!

fckingdead
1/30/12, 10:59 PM
#31

#29 Ja, det tycker jag med, man kan inte koncentrera sig på annat när deras musik spelas upp : D Vilket låt gillar du mest? ^^

 

 

Malteråttan (L)

Azmaria
1/30/12, 11:26 PM
#32

#29 Sant där~ 8D

min favorit är självfallet Optimistland. 100% happiness i soundet. Det gillar jag mycket. 8D

Sedan är Boku no Mirai oxo en fin låt, och sen så är den klassiska punky heart och boys&Girls favoriter också när det var de första LM.C låtarna jag hörde xP

O vilken/vilka e dina favoriter då? 8D

Make Pasta not War, Vee~

KaiPon
1/30/12, 11:54 PM
#33

Måste bara visa er denna. Dog då jag såg den. Och LOL på Kai som mamma <3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fckingdead
1/31/12, 9:09 AM
#34

Åh, optimistland är bra : D

min allra favorit är väl bokura no mirai & Ghost heart. <:

Bell the cat älskar jag också, och punky heart, hihi ^^

 

 

Malteråttan (L)

Annons:
[Momiji]
1/31/12, 9:54 AM
#35

Mötet på arbetsförmedlingen blev inställt

Onslow
1/31/12, 5:31 PM
#36

Allvarligt, jag dör. xD
Låter svennar såhär när vi pratar engelska?! Eller är det bara Funimation som har en mystisk uppfattning på en svensk dialekt? xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
1/31/12, 8:25 PM
#37

#36 Finland….u are so manly LOLOLOL xD

Ahaha jaa duu…tycker Sverige låter ganska bra, bättre än finlands röst som låter som….finsk dubbad Musse Pigg XD speciellt när han screamar runt o blir rädd XD
LOL tack för delandet av länken de va super intressant o höra dubbet på den 8DD

Make Pasta not War, Vee~

[Momiji]
2/3/12, 9:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

Sitter och tjurar, är inte glad på tandläkaren just nu

Titta vad dom har gjort med mina framtänder!

KaiPon
2/4/12, 11:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#39

Har varit på kryssning, men nu är man tillbaka!

Hämtade min fina Ami idag! Fick med extrakläder som jag insåg att Pon kunde ha! Känns skönt att han slipper gå runt i en provosorisk klänning (gammal armvärmare) numera ^^

Beställde Pixiu i onsdags, så han kommer väll om nån månad, nästa vecka ska jag köpa två dockor till samt lite skivor.

Dog lite då jag hörde Alice Nines senaste, Subete e. ; ~ ; Den är så vacker~ <33

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Azmaria
2/5/12, 9:11 PM
#40

och Däär fick Finland en ny president. Det blev Sauli Niinistö.

Tyvärr blev det inte Haavisto som jag hade hoppats på(skulle han bli, så skulle han bli den första president i finland som är bög~ ) Men, bra åsikter har han(han står för de gröna partiet och stöder starkt de homosexuellas rättigheter, vilket jag tycker är super! 8D)

Men Niinistö är helt ok. Och han var ju en ganska självklar vinnare, med sådan popularitet som han har bland folket.~

Make Pasta not War, Vee~

KaiPon
2/5/12, 9:25 PM
#41

Känner mig sjukt stressad, har så mycket att göra.

Har dessutom sjukt ont i armar/axlar idag >.o Vet inte varför. Stress/träningsvärk kanske? Vem vet >.o Ont har jag i alla fall, kan knappt röra armarna utan att jag känner av det >.<

Nu ska jag nog hoppa i duschen :D

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
Onslow
2/6/12, 6:20 AM
#42

Om ungefär en timme nu beger vi oss mot flygplatsen~!

Jag ska till Thailand tre veckor, vet inte om jag kommer ha tillgång till internet, så vi får se hur det blir.
Ha det så bra iallafall allihopa, njut av tiden ni slipper mig! ;) :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

AnnaMoonshadow
2/6/12, 10:17 AM
#43

Vea är tillbaka! sorry, åter igen har jag varit bort en massa dagar. Jag fattar inte vart tiden tar vägen :O

I vart fall, på Onsdag morgon beger jag mig till Paris, Music Bank here I come! ser så fram emot det ^_______^

Så idag ägnar jag min tid åt att förbereda: tvätta, packa, planera m.m.samtidigt peppar jag med musik!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2/6/12, 10:25 AM
#44

Hade en sjuk konstig dröm inatt.. Nånting om mina dockor, Nao-san och typ Akihabara? o.O Väldigt udda i alla fall.

Men ändå passande XD

För att på historian idag så pratade vi om Kina (och lite Japan) och på måndag blev jag ombedd att ta med mig mina dockor och lite annat och prata om Japan och kulturen och så XD Så det är ganska nice :3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2/6/12, 10:29 AM
#45

haha låter som en ganska mysig dröm ändå? jag har bara drömt läskiga saker på sistone :/

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2/6/12, 10:31 AM
#46

Jo, men den var lite wtf-ig av sig också o.O

Aww, inte kul med läskiga drömmar ):

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
2/6/12, 9:39 PM
#47

Usch! Har fått 2 anvisningar av arbetsförmedlingen på jobb att söka. Ett av dom ligger åt tjotahejti långt bort härifrån och tjänsten varar bara i 3 månader. Dom tycker alltså att jag ska ta mitt pick och pack och flytta för att jobba i bara 3 månader! Har inte precis råd att betala dubbla boenden och hur ska jag göra med mina kaniner? Lämna kvar dom här och inte få träffa dom på flera veckor? Ta med dom och utsätta dom för stressen av en flytt för att 3 månader senare flytta tillbaka dom? Om jag inte får bidrag så jag kan ha kvar lägenheten här, vad händer då? Ska jag vara tvungen att leta upp en ny lägenhet då? Eller måste jag flytta in hos föräldrarna igen, vilket betyder att jag inte kommer att kunna ha kvar mina älskade kaniner? Fy vad less jag är på hela det här "måste söka jobb över hela landet" grejen. Visst har jag tänkt att flytta härifrån, men först när jag själv känner mig redo. Sen vill jag ju gärna välja själv vars jag ska flytta också. Nä, har en hemsk klump i magen nu. Inte glad alls Gråter

IamNeon
2/7/12, 11:05 AM
#48

#47: Vem har sagt att du måste få det jobbet? Finns en liten rad som man kan tillägga i arbetssökan för att inte få jobbet om man absolut inte vill, vilket du inte verkar vilja. Att de kräver dig att söka det där jobbet på bara tre månader som ligger långt bort är ju väldigt egendomligt eftersom det gör mer skada än nytta. Att de inte tänker sig för vad som kan hända med dig om du ska bara flytta för tre månader… Det borde finnas ett slags skydd för den arbetssökande också som säger att Arbetsförmedlingen inte kan begära vad som helst av en. Men tyvärr finns det inte i detta bakåtvända land.

Annons:
[Momiji]
2/7/12, 11:25 AM
#49

# 48 Skickade in universums sämsta CV och håller tummarna för att det gör att jag inte får jobbet. Däremot har jag tyvärr just den utbildningen som krävs och jobbet ligger i ett område där inte denna utbildningen finns. Men håller tummarna för att dom inte ska be mig komma till intervju eller nått sånt.

Precis, borde finnas någon form av skydd för oss arbetslösa. Arbetsförmedlingen hade tänkt att skicka mamma till Skåne(och vi bor i Norrbotten) och lämna hus, oss 3 barn och pappa kvar här. Det är ju helt galet

KaiPon
2/8/12, 3:25 PM
#50

Vill ha mina saker nuu!!!

Både Pixiu och mina skivor och DVDn TT^TT Hatar att vänta D:

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
2/8/12, 6:20 PM
#51

Okej, nu tror jag att jag kommer att klara mig! Har hittat ett jobb som är under samma period som det andra jobbet(det som är långt borta) här i min egen lilla stad! På ett företag som jag dessutom varit på tidigare och fått mycket beröm. Så jag klarar mig nog Skrattande *Dansar en segerdans*

[Momiji]
2/8/12, 6:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#52

Detta till ära slängde jag även snabbt ihop en teckning på Rosetta från Kaleido Star. Jag vet att håret är smått misslyckat och att det finns fel lite överallt, men det fick bli som det blev. La ju bara ner 30 minuter på den Glad

KaiPon
2/9/12, 8:29 PM
#53

Oh sweet mother, yes! Två av mina SuG saker har skickats nu! Sen är det bara att vänta tills efter den 22 så skickas 9, Toxic och Gimigimi, sen skickas DVDn nästa månad~ <3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Azmaria
2/9/12, 9:46 PM
#54

Bleeh! omtagning i studentskrivningar imorgon! *dies!*

Make Pasta not War, Vee~

KaiPon
2/10/12, 12:56 AM
#55

Har kuratortid idag också >.< Men känner att det är nånting jag måste, om nåt så är det ett steg i rätt riktning..

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
Onslow
2/10/12, 3:55 AM
#56

Thailand. Är. VARMT. Runt 35-40 grader i skuggan och så galet fuktigt! Har lagt ner runt ett halvår på mitt hår, med dyra produkter, mycket tid osv och jag blev nöjd med mitt hår för jag visste att det inte kommer bli mycket bättre med min hårkvalite - så, första dagen i Thailand är det totalt förstört igen. Helt uttorkat, lockarna står åt alla håll, konstant frizz. Dessutom blektes all färgen så fort, har nu, istället för den fina mörkt rödbruna, orange. Typ som en morot. Buu. :(

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

KaiPon
2/10/12, 4:00 AM
#57

#56 Ajdå, inte bra >.o Men du får vara i värmen i alla fall, en annan är fast i kylan .__.

Har för övrigt beställt Niji no Yuki singeln nu också, med gift bag för jag förtjänar det. Önskar FedEx kunde skynda på att uppdatera infon så jag får reda på vart mina två SuG grejer är! <//3 DD:

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Onslow
2/10/12, 4:01 AM
#58

#57 Det är för varmt för att man ska kunna göra något, haha! Så fort man går ut kokas man levande, och man kan knappt andas pga. luftfuktigheten. Me no likey!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

KaiPon
2/10/12, 4:12 AM
#59

#57 Ja, jo, sant. Då har jag nog hellre snö XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
2/10/12, 6:14 AM
#60

Päronpaj till frukost, omnom. :3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
2/10/12, 11:34 AM
#61

Så, försov mig och missade matten, kommer till skolan kring 11 i tron om att jag har tid hos kuratorn. Kommer dit och inte bara skrämmer slag på kuratorn utan får reda på att min tid blivit inställd.

On the plus side, informationen har kommit in till FedEx och den 14 förväntas första leveransen från CDJapan komma fram <3

(känns för övrigt som att jag spammar tråden Skäms)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
2/10/12, 12:31 PM
#62

Håller på att bli sjuk Rynkar på näsan

Sovit 10 timmar inatt, grinat när jag sett film och har världens segaste huvudvärk. Säkra tecken på att jag snart kommer att vara tvungen och bädda ner mig i sängen och ligga där någon dag. Får väl skylla mig själv när jag är ute hela tiden fastän det är - 35 grader ute.

Nu blir det att bunkra upp med mat till kaninerna och hamstern för att vara på den säkra sidan ifall detta blir långvarigt. Kommer inte kunna fara på min kompis konsert ikväll iallafall eftersom mina öron redan protesterar mot alla ljud som finns i närheten(skulle lyssnat på lärarna och inte bosatt mig framför förstärkarna varje gång vi spelade)

Bara därför ska jag nog köpa en pizza att äta ikväll medans jag sitter hemma och surar

Annons:
Azmaria
2/10/12, 3:42 PM
#63

ALRIGHT, I DID IT AT LAST.  Nu har jag stirrat i 7h på ett papper och svarat på tre långa frågor! yah! me gusta! hatar modersmål nu förövrigt. vill bli en eremit och sluta tänka på nonsense saker som textanalys.

Sådärja, nu är det tre prov som återstår, dom kommer efter sporlovet(skönt det!)

Nuu Freedoom! 8D

Make Pasta not War, Vee~

KaiPon
2/10/12, 8:35 PM
#64

Hittade btw en väldigt konstig fanfic för ett tag sen <.<'' LM.CxTakeru från SuG. Not kidding.. Den var.. Konstig som fan ._.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Azmaria
2/10/12, 11:18 PM
#65

#64 SEND THE LINK, pretty please? x3

vill läsa den, älskar randomness förövrigt x3

Make Pasta not War, Vee~

KaiPon
2/11/12, 2:21 AM
#66

#65 Det är Yaoi, bara så du vet. Men här har du. Den är udda till tusen och nästan lite creepy, imo D:

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
2/11/12, 2:27 AM
#67

Måste tipsa om denna underbara video XD Listen and laugh <3

Mammas spaghetti!

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Yen-Chan
2/11/12, 5:29 PM
#68

Måste bara fråga! :c
Har hört talats om det här med "Yaoi" några gånger.. men vet inte vad det är…. Någon som kan förklara? ^.^''

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Yen-Chan
2/11/12, 6:00 PM
#69

Just det, Vocaloid (stavning?) vet jag inte heller vad det är ;____;
Känner mig lite efter med vissa saker x3

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Annons:
KaiPon
2/11/12, 6:24 PM
#70

Yen-Chan; Yaoi är i stort sett, well, kille på kille. XD

Och Vocaloid, om jag uppfattat det rätt (är inte alls insatt i det alls för att vara ärlig >.o), är typ dataprogram som sjnger? Men jag kan ha fel.  Men det kanske står mer om det på forumet från folk som faktiskt vet nåt om det om du söker på det här? x3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Yen-Chan
2/11/12, 10:00 PM
#71

Jaha, okej. Tack Flört

Sajtvärd SydKorea Ifokus

KaiPon
2/11/12, 10:06 PM
#72

Inga problem ^^

Misora har spelats för fullt idag här hos mig <3 Den är så fin, och jag får gåshud av Takerus röst <333

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
2/12/12, 3:34 AM
#73

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Onslow
2/12/12, 6:10 AM
#74

Älskar att vi varit här i snart en vecka, det är 35 grader +, och jag är exakt lika blek som när vi kom. Hela min familj har fått en jättefin, jämn färg, och jag är som sagt ungefär lika blek som toapapper. -___- Jag är den enda i hela släkten med naturligt blont hår, vet inte riktigt hur det hände, och som om inte det vore nog är det rödblont vilket gör att istället för den mer "beiga" hudtonen som de flesta har är min hud rödlätt = får jag minsta färg är det när jag bränt mig i solen. Förra gången vi var här var vi här två veckor, och alla sa till mina föräldrar och min bror "guuud vad fina och bruna ni är! Vart har ni varit?" och när de fick veta undrade de om jag hade stannat hemma. Haha. Känner mig vacker just nu. xD Mitt kära torra morotshår har jag ju beskrivit, lägg då till blek hud som är alldeles röd och flagig på vissa ställen (axlarna, näsan, kinderna…) och en inte allt för perfekt kropp (jag skulle ju träna innan vi åkte!! Men så kom den där jävla snön och så blev det extremt mycket i skolan så jag inte hann… FFFFFFUUUUU-). Åh vad jag älskar semester. Jag vill åka hem. LOL.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Momiji]
2/12/12, 8:09 AM
#75

# 73 What! Hade helt missat det! Hon är ju en av mina favoritsångerskor Rynkar på näsan

[Momiji]
2/12/12, 8:20 AM
#76

Fast jag blev lite sur på den där lilla "faktarutan" på sidan. "I will always love you" är ju egentligen inte Whitneys låt, utan Dolly Partons, Whitney gjorde en cover på den och sen har nästan alla fått för sig att det var hennes Skrikandes (sur eftersom min absoluta favoritsångerska genom tiderna är Dolly Parton)

Annons:
Azmaria
2/12/12, 12:53 PM
#77

#66 Yaoi is my daily fuel. Så det är inget nonschalant(lr hur man nu skriver det ordet, lol)för mig. ;D Och hardcore och randomness är ännu bättre >8D

Naaww den va awesome btw~ x3

Igår var jag till Åbo staden och träffade en speciell för mig(Ivan kallar jag henne)~ x3 Egentligen skulle en till kompis komma, men hon hade annat för sig den dagen, så det var bara jag och hon som träffades den dagen~ Vi shoppade, derpade, åt vid Rax och derpade och mysade ohohohurrdurr~LOLOL det var kallt o butikerna stängde redan vid 18 tiden. Meen vi hade endå kul efteråt~ x3

Make Pasta not War, Vee~

KaiPon
2/12/12, 2:29 PM
#78

#77 Jag oxh en kompis till mig tyckte den var sjukt konstig i alla fall DD:

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
2/12/12, 11:50 PM
#79

Är läskigt nervös inför imorrn.. Ska ju prata om modern japansk ungdomskultur på historian typ, men mer än så har jag inte fått reda på :S Aja, tar med mig lita ditt och datt så får vi se hur det går ^^'

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fckingdead
2/13/12, 1:26 AM
#80

#79 lycka till ^^

 

 

Malteråttan (L)

[Momiji]
2/13/12, 8:40 AM
#81

# 79 Håller tummarna

Oh! Idag ska jag mest troligt få komma på intervju hos företaget här som jag har sökt jobb hos! Ska ringa dom om ett litet tag och jag hoppas verkligen jag får detta jobb så jag slipper flytta

KaiPon
2/13/12, 11:53 AM
#82

Tack tack! Det gick faktsikt väldigt bra, de verkade lyssna och vara intresserade av vad jag pratade om och så. :3

Var dessutom hos kuratorn efter det, och det gick också bra. Ska till henne igen på fredag. ^^

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
2/13/12, 12:36 PM
#83

En tjej från historian frågade nyss om hon fick ta kort med mig. Jag stäldle upp, och då vi var klara så sa hon att hon gillade min stil, hon tycker den är charmig Skrattande

(Har för övrigt på mig en cericerosa tröja medklubbor i olika färger, en neongrön kjol och vita leggins idag Skrattande)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
[Momiji]
2/13/12, 9:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#84

Mejram sover nu tyvärr i hamsterhimmlen. Hon hade en tumör i hjärnan och skulle undersökas av veterinären. Dock sa veterinären att det tyvärr inte fanns någonting kvar att göra. Så moster ringde upp mig och erbjöd mig att komma förbi efter att hon slutat så kunde hon avliva Mejram på en gång och gratis. När jag kom dit såg moster direkt att ena bakbenet nästan slutat fungera och att Mejram var mycket sjuk. Det skulle ta 7 - 10 minuter från att hon fick sprutan tills hon somnade in, men det gick på 10 sekunder. Min lilla plutt var alltså väldigt sjuk.

Vila i frid Mejram

Yen-Chan
2/14/12, 2:26 PM
#85

Så söt :3
Synd att den var tvungen att avlivas :(
Jag sjäv har haft djur som dött, det kan kännas jobbigt, men tror din hamster kommer få det bra där i hamsterhimlen :)

Sajtvärd SydKorea Ifokus

[Momiji]
2/14/12, 3:39 PM
#86

# 85 Jo, men i slutändan var det ju bäst för henne att somna in

KaiPon
2/16/12, 2:43 PM
#87

YES YES YES!! Min mobil är framme nu!!

Momiji; I'm sorry for your loss. D:

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
2/16/12, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#88

# 87 Tackar

Har varit hos frissan idag och vi gjorde ett försök till att få mig till blondin. Har väl minst 2 försök till kvar innan jag lyckats, men är nöjd med hur långt vi kom på första omgången

Gumzee
2/16/12, 9:09 PM
#89

Min mamma ropade nyss det här i sömnen:

Vargdis!!Se till att dina bröst blir mindre nu da!!

BahahaHahahaha skrattar ihjäl mig xD

sen lite senare ropade hon:

Det ligger en smörgås i trapphuset nu!!

Hahaha jag får magknip xDDD ja tror jag dör >3<

*skrattar fortfarande*

OMyGAwHD Akta dig!! a Freak is stalking U!!!! o sorry it was me tehee (OwO")

Azmaria
2/17/12, 3:20 PM
#90

ADIOS FOLKS! Idag på natten reser jag till Österrike och stannar där en hel vecka. Slalom i alperna FTW!

#89 LOL random morsa du har där XDD Ahahahah x'DD

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
KaiPon
2/19/12, 2:03 AM
#91

Hej hopp.

Har varit borta från iFokus ett par dagar.

Anledning; Fukanzen Beautyfool Days och Toy Soldier limited editions kom i tisdags och Niji no Yuki limited edition kom i fredags, så har kollat på dvderna som medföljde 24/7 i stort sett XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
2/19/12, 5:02 AM
#92

Ah, fick även en ny mobil i torsdags. Så sjukt mycket bättre än min gamla, så mycket kan jag säga i alla fall. <3

Har dessutom fått höra av en kille att han gillar mig. Skäms

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Onslow
2/20/12, 7:52 AM
#93

Försöker trolla folk på Omegle… Hjälp mig people, får slut på ideer, är ett failtroll xD Försökt få folk att "become one with mother russia, da? (^J^)" meeen det går inge vidare. Alla bara disconnect-ar. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

KaiPon
2/20/12, 10:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#94

Så här långt är min lugg nu när jag borstar den framför ögonen OwO

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
2/20/12, 10:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#95

Ooooooch såhär ser jag ut idag :D

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
2/20/12, 11:07 AM
#96

# 94 Hihi min lugg är längre Tungan ute

KaiPon
2/20/12, 11:11 AM
#97

#96 Maybe so, men jag klippte den för inte så länge sen XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
[Momiji]
2/20/12, 11:22 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#98

# 97 Okej, dock kan jag inte ha så kort lugg. Den blir lättemuppig då, den ställer sig rakt ut åt sidan

KaiPon
2/20/12, 11:39 AM
#99

#98 Då är vi två om sama problem x3 Har så stört hår D:

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
2/20/12, 3:17 PM
#100

# 99 Visst är det jobigt, insåg tillslut att det enda som fanns kvar att göra var att spara ut luggen och låta den vara lång

Gumzee
2/21/12, 7:28 PM
#101

Vad gör alla nu då? x3

haha jag tråkar bara med min lilla syrra x9

OMyGAwHD Akta dig!! a Freak is stalking U!!!! o sorry it was me tehee (OwO")

Onslow
2/22/12, 3:45 PM
#102

Haha, vet inte riktigt vad jag ska göra…

Var inne på Omegle (döm mig inte för att jag inte ligger vid stranden och solar! Jag gör det också! Men jag har fan bränt sönder näsan och mina axlar, och pannan, vet inte hur jag lyckas, använder bara solskyddsfaktor 50 xD) och skulle trolla folk, men träffade en sjukt trevlig kille och vi snackade lite. Grejen är att han är 26 år, haha, och jag sa att jag var 19… Kan verka mogen om jag vill, lol.
Anyways. Han gav mig sin mail eftersom han tyckte jag var så mogen och trevlig… Och vi kommer antagligen maila lite. Och jag är ju inte ens 14 än egentligen.

Lol. Det här kommer bli intressant… Men känner mig lite som en Scumbag Steve (I talk in memes ALL the time! :) ) för att jag lurar honom så. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Gumzee
2/22/12, 4:29 PM
#103

102# haha xD

OMyGAwHD Akta dig!! a Freak is stalking U!!!! o sorry it was me tehee (OwO")

[Momiji]
2/22/12, 5:30 PM
#104

# 102 Oh! Då har du lyckats bra med att lurats Tungan ute

Annons:
KaiPon
2/22/12, 6:51 PM
#105

#102 Talk in ALL the memes!

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2/23/12, 8:46 PM
#106

Hej alla JIFare!! Vea är tillbaka igen!

Tycker min närvaro här varit väldigt pendlande på sistone, men denna gång har jag faktiskt verkliga ursäkter! Den efterlängtade resan till Paris har nu blivit av, var så awesome som jag trodde! Planerar att göra en liten artikel kring k-pop konserten så fort jag får tillfälle.

Det var dock så tråkigt att direkt när jag kom hem från paris så blev jag riktigt sjuk, har haft fruktansvärd hosta och feber. Dessutom var jag tvungen att komma ikapp med det enorma skolarbete jag missat… Men nu är jag här! ska lämna in min avslutande arbete för denna delkurs i morgon vilket gör att det blir lite lugnare på skolfrontet ett tag framöver ^__^

Har ni saknat mig?  ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2/23/12, 9:02 PM
#107

#106 Klart vi har~ :3 Längtar tills artikeln är klar, det verkar awesome. :3

Själv har jag precis bestämt mig för att dra till UppCon i år XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2/23/12, 9:08 PM
#108

haha tror inte den kommer bli jättelång men det kommer ändå bli bra ^^ och ja, konserten var fantastisk!

ohh, jag skulle verkligen vilja gå, men vet inte om jag kommer kunna lyckas med det. Trodde det skulle bli lättare att göra vad man vill när man blev äldre och bodde själv men så är det icke >___<

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2/23/12, 9:16 PM
#109

Jag drar dit mest för att, well, Screw. XD Sen har jag kompisar, bland annat Frostlilja, som ska dit och som jag ser fram emot att träffa :D

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2/23/12, 9:23 PM
#110

Haha då förstår jag ^__^ jag tyckte biljetterna var så sjukt dyra denna gång… fast well, beror väl på att de måste betala för banden med. Men jag tycker även att UC tappat lite av den där konventskänslan, det är så sjukt mycket folk och hur coolt det än är så fungerar det ju inte riktigt med köer överallt, rulltrappor som går sönder och trängseln rent allmänt… Minns mitt första UC, det var magiskt <3 *Nostalgisk*

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Momiji]
2/24/12, 11:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#111

Iiiih! Jag har fått hem min nya film nu!

Annons:
AnnaMoonshadow
2/24/12, 11:52 AM
#112

#111 den filmen är rätt mysig ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Momiji]
2/24/12, 11:58 AM
#113

# 112 Ja! Såg den för ca. 1 år sedan på tv. Kom inte ihåg vad den hette då, så jag kollade upp det. Sen glömde jag bort det och kom på det nu i onsdags. Så då skyndade jag mig att beställa den Glad

KaiPon
2/24/12, 2:38 PM
#114

#111 Du är inte ensam om att ha fått hem nåt :D

Toxic, 9 och Gimmie Gimmie limited editions kom hem idag.

Gimmie gimmie limited edition~

<p>9 limited edition~</p>

<p>Toxic limited edition</p>

Har än så länge bara kollat på dvderna, och måste säga att Subete e multiple angle, den största anledningen till varför jag köpte 9 limited edition, var en stor besvikelse. :C Istället för att man kunde välja medlemm fanns det 6 stycken rutor, en för varje medlem och en med original videon. SJUKT förvirrande och jobbigt D:

<p>Naturligtvis fick jag Saga XD</p>

Dessutom fick jag Saga på 9 skivan >.< Den jag gillar minst. Vilket jag nästan ändå räknat ut skulle hända, med min tur och allt XD

Toxic var MYCKET större än jag trodde att den skulle vara dock. :o Var ju en hel fotobok och shizz med ju <3 :3

<p>Storleksskillnad x3</p>

XD

Ne, nu ska jag gå och sova. Har inte sovit nåt alls i nat, så är trött som svin- Är dessutom sjukt röksugen av någon anledning (DDDX), och tror att det beror på att jag är trött. :c

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Onslow
2/25/12, 1:43 AM
#115

Nuuuh~
Ska hem snart, vill inte… :c

Jag vill inte hem, vill stanna kvar i värmen. Har ändå varit här i snart 3 veckor, men känns som kortare!
Fast samtidigt längtar man ju hem till vännerna, kaninerna, att få något som helst privatliv där man kan få vara ifred… Ja. Men känns ändå tråkigt att behöva åka hem. :c

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

KaiPon
2/25/12, 6:14 AM
#116

I fail because my brain was fried, Subete e multiple angle var precis som jag trodde att den skulle vara, nåt gick bara fel första gången jag kollade igenom den antar jag XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2/26/12, 7:39 PM
#117

vilken tråkig söndag det har varit :/ det enda jag har haft att göra är städa och handla… Fast man kanske behöver dödagar också? skolan drar igång igen imorgon, men ny delkurs och fler föreläsningar. Fighto!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2/26/12, 8:44 PM
#118

Underbart, har ett yaoiroll med två vänner, och mitt i det hela fick jag ett random nosebleed >.<

Slog dessutom till näsan så det börade blöda igen. Son of a..!! >.<

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
KaiPon
2/27/12, 1:59 AM
#119

GYAYAYAYAYAYA

Betalat UppCon biljetterna nu!

Är så glad att jag nästan skulle kunna gråta! ;.;

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fckingdead
2/27/12, 2:46 AM
#120

Sitter här i mörkret och tittar på hemsökta hus, man kan ju säga att man är lite skrämd hahhaa!

 

 

Malteråttan (L)

Azmaria
2/27/12, 11:02 AM
#121

Heellouuu forumugglor, nu är jag tillbaka.

En jävla bra resa var det i alperna!! XD

det började i kaos med tågskitet som stack iväg utan oss, och utan imformerat från en annan station. Sååå vi måsta stanna i München en extra natt.

I Österrike har det varit varmt väder(seriously man kunde bra åka slalom i bikini om man så ville! vilket en del ungdomar bestämde sig för att göra en dag XD). Emm dom är experter på att stängas i bussar, tåg, och skidliftar. Me nog gusta. >.O och trafik med bussar och tåg är i en kommer och går eller inte alls "mood".

Trevliga människor, Disco Pogo in real har jag fått uppleva på ett discotek på den lilla Mallnitz orten.

Jag fick en snabb matförgiftnings magsjuka, aka spy en  hel dag, 100% frisk följande dag.  

Allergisk har jag oxo lyckats med, mycket konstiga eksem på kroppen som nu skall checkas av en läkare. LOL

Allt får man vara med om, men lever gör jag iaf. 8D

Make Pasta not War, Vee~

[Momiji]
2/27/12, 12:58 PM
#122

Aj! Slog foten i golvbrunnen när jag duschade. Jag blöder Gråter

AnnaMoonshadow
2/27/12, 6:18 PM
#123

haha jag gillar det varireade samtalet här inne xD från yaou ovh nästblod till resor och skador xD

Jag har faktiskt börjat läsa Manga igen! Det har annars legat ganska nere på sistone… Såg dessutom Arrietty igår, men jag blev inte imponerat. Det hade verkligen den magiska och konstfulla Ghibli-uttrycket men slutet var inte alls som jag hoppades >___<

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2/28/12, 9:40 AM
#124

Ny tråd finns här!

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: