Annons:
Etikettmusik
Läst 1184 ggr
[luneri]
1/13/12, 10:36 PM

Jin Akanishis album?

Är det någon som känner till när Jin släpper sitt album om det kommer något? Väntar oåtligt. det jag hört tycker jag hans musik låter väldigt bra, men det är ju live versioner så ofta är det dålig kvalitet.

http://www.youtube.com/watch?v=S3TvSA3hqlQ

Annons:
AnnaMoonshadow
1/13/12, 11:13 PM
#1

Jo, han är väldigt bra men tyvärr så har de stenkoll på youtube och andra sidor så det är svårt att få tag på gratisversioner av hans låtar :/

Vad jag har hört så ska han släppa första soloskivan i mars, den 6e tror jag det var, och den ska då även kunnas köpas genom itunes. Vet dessutom att låten Test drive redan nu går att ladda ner därifrån.

Hans singlar ska dessutom gå att beställa från Yesasia. Troligen säljer de albumen också när det är släpt.

Här har du några länkar till några av hans låtar:

The Fifth Season

Season

Test Drive

Tyvärr hittade jag ingen version av Eternal, vilken är min personliga favorit av hans låtar :/ Men håll lite koll på den officiella youtubekanalen för USA-fans så kanske det dyker upp något ^__^

Hoppas detta hjälpte dig något?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[luneri]
1/16/12, 2:25 PM
#2

Åh det var positiva nyheter Glad

Jag har väntat väldigt länge på att han ska komma med en skiva och mars är inte så långt att vänta till:)

Tack för länkarna:)

[luneri]
1/16/12, 2:27 PM
#3

Season har jag inte ens hört! Glad

Lyssnar nu

AnnaMoonshadow
1/16/12, 7:31 PM
#4

haha, kul att vara till hjälp ^__^ vad tycker du om season?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[luneri]
1/17/12, 10:21 AM
#5

Den är jättebra! Just nu lyssnar jag på den hela tiden i princip.

AnnaMoonshadow
1/17/12, 5:32 PM
#6

haha låter jättebra det, tjata inte söder den bara ;)

BTW, har du sett Yukan Club? draman som Jin senast spelade i? (2007) jag har nämligen funderat på att börja kolla på den men vet inte om den är värd att sats på…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[luneri]
1/17/12, 9:43 PM
#7

haha nej, det ska jag inte göra. risken finns dock. Men nu längtar jag till skivan! :)

Nej den har jag inte sett. har sett en drama med honom och det var anigi tror jag den hette. Tyckte nog den var sådär.

Jag ska kolla upp Yukan Club. länge sen jag såg en jdorama och har funderat på att se någon igen.

Jag gillar många av Kamenashis jdoramas. Han är väldigt rolig och bra som skådespelare.

Senast såg jag My Boss My Hero och den var riktigt rolig. Gissa om man blev sugen på att äta pudding efter hans genomgående beskrivningar av demTungan ute

AnnaMoonshadow
1/18/12, 8:58 AM
#8

åhh, ja, My boss my hero är fantastisk och jag håller med dig, satt och längtade efter pdding under hela tiden jag tittade ^__^  Det är lite roligt också för MBMH är den enda j-drama min pojkvän sett och tyckt om, den tilltalar så många :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[luneri]
1/18/12, 11:07 AM
#9

Vad kulTungan ute

Jag ska se om min pojkvän går med på att se den också. Han har aldrig sett jdoramas och de är ju faktiskt väldigt bra jdoramor som finns måste jag säga. Den har humor ocksåTungan ute

AnnaMoonshadow
1/18/12, 3:15 PM
#10

haha jo jag den är bra och jag tror att den kan tilltala många just genom att den har så mycket humor i den ^__^ Har du för övrigt sett Gokusen? (oj, jag är massa OT nu…) den är också lite lika utformad just det där med att det är väldigt mycket humor som den bygger på, och inget kärlekstrams. Jin är ju också med i någon säsong av den, jag tror att det är nr 2…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[luneri]
1/19/12, 10:56 AM
#11

Ja Gokusen har jag sett, den var bra. Såg lite av tvåan men den gillade jag inte så mycket.

Upp till toppen
Annons: