Annons:
Etikettoff-topic
Läst 937 ggr
AnnaMoonshadow
12/30/11, 11:46 PM

Minnen från året 2011

Tänkte kolla lite mer om ni har några bra minnen från det gågna året, minnen som kanske kan inspirera oss alla till att välkomna alla de nya möjligheter och äventyr som väntar i framtiden?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
KaiPon
12/31/11, 12:39 AM
#1

Gackt är så klart det första jag kommer på haha XD Men det var ett par underbara dagar som jag aldrig skulle byta bort mot nånting alls <3

Sen har vi julen hos min kompis (som jag träffade på Gackt faktiskt) som också var kul :D

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
12/31/11, 9:34 AM
#2

Måste nog säga då jag fick hem min fina kanin Momiji, och då jag 3 månader senare även tog hem lilla Éire. Mellan det fick jag även hem 3 hamstrar(varav bara 1 fortfarande lever Rynkar på näsan). Har även haft en intressant skolår(som varit lite annorlunda bara det att jag började i januari och gick ut i december). Träffade en helt underbar tjej som har visat sig vara en av dom mest underbara kompisarna man kan få. Tyvärr bor hon lite långt bort. Men hon ska komma och hälsa på nu i slutet av januari, och jag ska fara ner och hälsa på henne i maj Skrattande

Blev även för första gången på över 2 år verkligen kär, men tyvärr så blev det en "the one that got away". Får väl skylla mig själv lite att jag inte försökte lite mer. Men det var verkligen skönt att få vara kär igen, även fast jag inte fick henne i slutändan(sen vet man ju aldrig vad framtiden har att erbjuda, jag kanske träffar henne igen någon gångFlört).

Azmaria
12/31/11, 12:05 PM
#3

mitt första Konvent upplevesle i somras var nog det bästa. Och när jag träffade min pokemon där o vi blev bra buddies~ x3 nehehe. Sedan förstås Närcon!! xD jag träffade er från JiF första gången(Liss, Tan-chan) minnet gör mig så varmt glad inombords~

o förstås så blev jag student efter många om och men och failness i skolan.

Början på en ny awesome skola med de mest random människorna i världen typ.

2011 har varit sammanfattat mitt bästa år hittils, efter 2010 då jag var på tre konserter~ x3

Make Pasta not War, Vee~

[Ratass]
12/31/11, 2:11 PM
#4

hmm, bra minnen från 2011 måste ju vara i våras då jag började hänga här inne :) Träffade trevligt folk som jag sen fick träffa på uppcon! det var awesome! ^^

AnnaMoonshadow
12/31/11, 4:54 PM
#5

ohh, låter som att 2011 varit ett bra år för oss alla med andra ord? :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
12/31/11, 7:29 PM
#6

Jag har träffat världens mest awesome människor och fixade skolan utan några F.
Ett sjukt bra men också sjukt jobbigt år. ^^'

Vet inte om jag ska säga att det har varit bra eller om det varit dåligt. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
AnnaMoonshadow
1/1/12, 11:15 AM
#7

#6 det tycker jag låter bra :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: