Annons:
Etikettsajten
Läst 1316 ggr
AnnaMoonshadow
2011-12-14 18:57

Länktips

Japp, gänget! vi tänker städa lite i vårt länkskafferi den närmaste framtiden. I och med detta vill vi ge er möjlighet att komma med era favorittips när det kommer till allt Japan. Har ni några favoritsidor gällande Manga, Anime, spel, cosplay? Något ställe där in alltid beställer kläder ifrån? eller varför inte musik? Eller något annat som de andra här på forumet kan vara intresserade av? Skriv bara ner en länk i en kommentar så fixar vi med att lägga in den i listar med länkar

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
KaiPon
2011-12-14 20:13
#1

Har med framgång lyckas fnula ut hur jag ändrar/lägger till länkar nu. Om jag kan (aka om jag har ström + internet access på tåget) så kommer jag nog spendera tiden på tåget med att kolla igenom de gamla länkarna samt lägga till de nya som kommit till ^^

Kan dock inte lova nånting helt hundra.. ._.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2011-12-14 22:05
#2

haha det är lungt, har suttit lite där just nnu. Uppdaterat konvent-delen bland annat :P kommer också gå in lite nu och kontrollera gamla länkar och lägga till lite nya :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: