Annons:
Etikettsajten
Läst 3298 ggr
KaiPon
2011-12-04 19:41

Vad vill NI se här?

Som ny Sajtvärd här på Japan i Fokus är jag väldigt nyfiken på vad NI, som medlemmar här, vill se här på Japan i Fokus!

Är det nånting ni tycker saknas, i artikel väg eller annat? Skriv då det här!

Jag vill att alla ska känna att det finns nånting här som just NI är intresserade av, oavsett om du är ny eller gammal här på sajten!

Så kom med alla era ideer, funderingar och frågor! Inget är för litet eller för konstigt för att påpekas, så kom med allt ni har!

Jag ska göra mitt bästa för att ni ska trivas just här!

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-12-14 17:13
#1

Håller med KaiPon~ ni vet att om ni inte kommer med egna förslag kommer jag ösa ur mig en massa onödiga artiklar bara för att jag vill xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2011-12-14 17:28
#2

Haha samma här, det kommer nog i sånna fall komma en massa olika bandrelaterade (and sometimes very fangirly) artiklar från mig i sånna fall XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Azmaria
2011-12-14 18:42
#3

okej, nu kommer det en tråkig förslag.. men men..lite historiska artiklar kanske? :3 För det har jag inte så mycket av på sidan~ mest är jag intresserad av från 1900-t och framåt. x) hohoh~ lol, skulle jag ha chansen, så skulle jag ta o skriva en artikel om det när jag har tid. haha XD

just sayin. :P

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-12-14 18:51
#4

#3 jag har faktiskt funderat på det förut :P Ska se vad vi kan åstekomma med det ämnet ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2011-12-14 20:02
#5

#3, #4, kan se om jag hittar min bok om Japans historia då jag kommer hem igen, så kan jag kolla igenom den. Har läst lite i den, och det är ganska intressant faktiskt Glad

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2011-12-14 22:06
#6

#5 låter toppen :D

Fler förslag?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Nordqvist
2011-12-27 21:49
#7

Jag gillar Veas onödiga artiklar! haha!

Men nyheter vore väl kul? Typ vad som händer med Japan nu efter den stora naturkatastrofen och Fukushima kraftverken som fortfarande inte är fixat osv kanske?

Gumzee
2012-02-16 21:04
#8

Japans kultur,mat,och traditionella högtider och sånt vore kul :3

OMyGAwHD Akta dig!! a Freak is stalking U!!!! o sorry it was me tehee (OwO")

AnnaMoonshadow
2012-02-23 20:47
#9

ohh, maten har vi varit inne på ett tag. Kanske ska göra några korta receptinlägg om ni är intresserade? :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Deleted Account]
2012-03-06 01:19
#10

Jag vill gärna läsa om mat också! :D

drakvinge
2012-04-26 21:03
#11

Mat är alltid roligt… >.< Och onödiga artiklar kan jag stå ut med, heheh. :3

Stars are not huge balls of gas. They are works of art, put in the sky so everyone can see them.

http://mylilpieceofcake.blogspot.se/

KaiPon
2012-05-07 09:10
#12

Min otaku artikel ligger på is just nu, pga datorkrångel och stress. Men ska jobba på den asap, jag lovar!

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Marang
2012-06-11 19:38
#13

OK Kaipon, vad sägs omlite kultur, konst, konsthantverk och framförallt keramik ? Kan föra långt!

Annons:
[Tilde]
2012-06-28 14:34
#14

Jag vill gärna läsa om mode! T.ex. att det kommer artiklar om nya stora trender, eller säsongens mode i olika stilar, osv.

Mat vore också kul! Recept på maträtter och efterrätter. ^^

milaka555
2012-09-10 03:25
#15

Jag skulle vilja läsa om japanska trädgårdar med massa bilder till :-)

Love is all you need

jousif
2012-09-20 19:21
#16

Jag vill lära mig Japaniska för att jag ska bo där i framtid.
Men problemet jag hitter inte bra läroböcker det drf jag e här för att få hjälp :)

Aily
2012-09-21 13:33
#17

#16

Genki är riktigt bra. Om du inte vill köpa den, finns den säkert att låna vid något universitets/högskolebibliotek i din närhet. Alternativt att den går att beställa till ditt lokala bibliotek.

Lycka till med studierna!Glad

 

FunkyShrimp
2012-09-23 20:28
#18

#16

du kanske borde teta att bo där i några månader innan du bestämmer dig. det är inte bara guld o gröna skogar som väldigt många verkar tro.

FunkyShrimp
2012-09-23 20:32
#19

jag skulle vilja se mycket mer utav språk och kultur.
det enda jag ser nästan är "ANIME, Manga, COSPLAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!".
och det är väldigt irriterande, för det är inte hela Japan, kom igen…!!!

kan ni inte skriva nånting om kultur, mat, eller politk eller vad fasen som helst?!? vem är det som styr denna sida egentligen?!? :S :O >_< >_<

AnnaMoonshadow
2012-10-06 12:45
#20

#19: Tyvärr har vi Medarbetare och vår Sajtvärd haft väldigt mycket för oss utanför JiF och artiklar har inte blivit publicerade på ett tag. Jag kan förstå att du vill se annat än just Anime, Manga och cosplay också, det är fler som lyft fram samma sak. Tyvärr är det ingen som riktigt tagit på sig att skriva artiklar i ämnet då det är lättare att skriva om saker som är en mer känt.

Men känn dig helt välkommen att skapa trådar i ämnen du är intresserad av, ställa frågor som du vill ha svar på, så kanske jag eller någon annan här på forumet kan hjälpa. Jag kan även tipsa om att besöka Jif's egen youtubekanal, där vi försökt samla ihop lite videos i olika ämnen, vet att bland annat recept/matlagningslistan växt något. Vi bygger forumet tillsammans trots allt.

Alla: Jag skulle desstuom kunna bumpa upp en medlems status till artikelsrivare om någon därute känner sig manad att hjälpa till att dra igång forumet igen.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Upp till toppen
Annons: