Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1493 ggr
Onslow
2011-10-31 09:08

If 4kids got...

Jag älskar sånna här trådar, men har inte sett någon här inne. ^^,

Okej, så, för er som inte vet är det typ en "lek", du skriver helt enkelt "if 4kids got…" eller "om 4kids fick…" och en Anime, och vad som skulle hända.
4kids är alltså ett företag som dubbar Anime helt förjävligt. Kolla på youtube om ni inte vet. xD
Jag kan börja.

**Om 4kids dubbade Death note…
**-Skulle ingen (det är för läskigt för barn) utan de skulle… somna, och vakna lite senare och vara snälla
-Skulle alla karaktärer få amerikanska namn, Yagami Light = Ryan Jones, L/Lawliet/Ryuuzaki = … Steve, Amane Misa = Mary Stewart
-Skulle alla shinigamis bara vara Lights fantasivänner som de såklart redigerar ut

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Azmaria
2011-10-31 10:19
#1

lol epicness. Känner till dedär, folk brukar kommentera sånt på youtube XD så då kan man lika gärna samla ihop dem som jag gör  nu till hetalia. XD they are so epic.

if 4kids got hetalia…..

japan would eat a jelly donuts instead of a riceball.(lol pokemon skämt)

poland would be a girl

russia would drink soda

WW1 & WW2 would be cut out, the same with american revolutionary war. If not they would have invisible guns.

France woundn't exist at all(too pervert to be show off in the anime)

America and England goes to a cafe instead to Go to a pub. And england drinks too much apple juice.

Romano would be cesored to the exreme with his language.

Italy would turn into a girl too.

Belarus wouldn't have  a relations with russia, and she wouldn't hit doors or carring a knife.

the bad touch trio wouldn't exist either…(aka prussia, france and spain, the pervert, the rapist the pedo)

Flying Mint Bunny would be the star of the show(LOL)

Japan would be american, since he is japanese..(-_<)

and even thought each episode is 5 minutes they would still put commercials during each one

och det bästa jag hittade på youtube, en hade referera från episoden då america beställde #"%¤%&& och frågade russia om extra  små storlekar;

ameica: dude russia can you get me some extra small cans of russian caviar

russia: i've never made cans that size before

8D med andra ord, hetalia skulle inte finnas mera, för hela världen skulle falla i kris. THE END.

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-10-31 10:57
#2

#1 LOL.
Det skulle inte nämnas några strider och dessutom skulle Switzerland's gevär och Germany's pistoler redigeras bort (invisible guns?! HECK YEAH).
Finland skulle vara en tjej med väldigt kort hår och alla scener med Ukraine skulle antingen klippas ut ELLER så skulle hon redigeras till en a-kupa. Bestäm själv. xD

That is, om Hetalia skulle få finnas över huvud taget. Själva namnet är ju japanskt, så det skulle säkert ändras till typ "Yayz for ze rainbow poniez" eller något sådant, men sen skulle den antagligen ses som rasistisk och bannas helt. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-11-01 12:58
#3

#2 hahaha exakt, sen skulle flying mint bunny eller en hög england sjunga opening till serien på köpet. THATS 4KIDS FOR YOU MAH FRIEND.

Make Pasta not War, Vee~

Upp till toppen
Annons: